شناسهٔ خبر: 67263577 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان:

فضاهای خلاق شهریِ دنیا در اتاق فکر شهر خلاق اصفهان بررسی می‌شود

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با اشاره به تشکیل اتاق فکر شهر خلاق در دبیرخانه شهر خلاق صنایع دستی اصفهان گفت: در این اتاق فکر نمونه‌های موفق و شاخص فضاهای خلاق شهری در دنیا و داخل کشور بررسی خواهد شد تا بتوانیم راهکارهای مربوط به این موضوع را برون‌سازی کنیم.

صاحب‌خبر -

امیرحسین شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تشکیل اتاق فکر شهر خلاق در دبیرخانه شهر خلاق صنایع دستی اصفهان اظهار کرد: طی بستن قراردادی با دانشگاه هنر این کلان‌شهر با عنوان نوآوری‌باز، برنامه‌ها و دستور کار این اتاق فکر تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: در این اتاق فکر اعضای ثابت و متغیر آن به بحث و بررسی مسائل مرتبط با شهر خلاق می‌پردازند که امیدواریم نتایج خوبی از آن حاصل شود.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: هدف از تشکیل اتاق فکر شهر خلاق اشتراک ایده‌ها و خلاقیت‌ها به منظور تقویت همکاری و مشارکت‌های فکری برای ایجاد همگرایی فکری در این کلان شهر است.

شریعتی خاطرنشان کرد: در این اتاق فکر نمونه‌های موفق و شاخص فضاهای خلاق شهری در دنیا و داخل کشور بررسی خواهد شد تا بتوانیم راهکارهای مربوط به این موضوع را برون‌سازی کنیم.

وی اضافه کرد: این روند به جهت‌گیری و راهبری طرح‌های پژوهشی و مطالعاتی شهرداری در حوزه فضاهای خلاق شهری کمک خواهد کرد تا ویژگی‌های شهر خلاق بر اساس شرایط  شهر اصفهان استخراج و برای بهبود آن برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

نظر شما