شناسهٔ خبر: 67263359 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

بیمارستان قائم رشت تعطیل شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه بیمارستان قائم رشت تا برطرف شدن نواقص به صورت موقت تعطیل است، گفت: ۴۷ نفر از بستری شدگان ترخیص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محمد تقی آشوبی صبح چهارشنبه در گفت و گو با رسانه با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان قائم (عج) اظهار کرد: از روز گذشته تمام همکارانمان با همه امکانات برای خدمات دهی به آسیب دیدگان این حادثه بسیج شده‌اند.

وی با بیان اینکه از ۱۱۸ بیمار بستری شده تاکنون ۴۷ نفر ترخیص شده‌اند، افزود: ۷۱ بیمار در بیمارستان بستری هستند که به احتمال زیاد تعدادی نیز امروز با نظر پزشکان معالج و پس از ویزیت ترخیص خواهند شد.

آشوبی با اشاره به اینکه ۱۲ نفر از بیماران زمینه‌ای که در بیمارستان قائم تحت مراقبت ویژه بودند اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان بستری هستند، ادامه داد: ۳ نفر از این بیماران وضعیت خوبی ندارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ۲ نوزاد در بخش مراقبت‌های ویژه کودکان ۱۷ شهریور بستری هستند، گفت: حال عمومی نوزادان بستری شده خوب گزارش شده است.
وی با اشاره به اینکه موقتاً با توجه به شرایطی که پیش آمده بیمارستان قائم (عج) تعطیل شده است، افزود: همه تلاش ما و مسؤولان این است سریعاً نواقص بیمارستان برطرف و مشکلات مرتفع و به چرخه درمانی استان برگردد.

برچسب‌ها:

نظر شما