شناسهٔ خبر: 67263341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ظریف:

هیچ کس نمی‌تواند یک ایرانی را ناامید و تهدید کند

محمد جواد ظریف در اصفهان گفت: ایران قدیمی‌ترین کشور جهان است و برای شما مردم پابرجا مانده است. شما مردم در پای صندوق‌های رای ثابت خواهید کرد هیچ کس نمی‌تواند یک ایرانی را ناامید و تهدید کند.

صاحب‌خبر -

محمد جواد ظریف، امروز چهارشنبه، ۳۰ خردادماه و در همراهی با مسعود پزشکیان در سفر به اصفهان، در جمع مردم این شهر، اظهار کرد: امروز بسیار خوشحالم که در کنار شما و در شهر تاریخی، پرافتخار و صنعتگر اصفهان هستیم. 

وی افزود: شما بزرگ‌ترین پشتوانه امنیت ایران هستید. ایرانیان همواره در مهاجمین ادغام نشده‌اند، بلکه آنان را در فرهنگ خود ادغام کرده‌اند. مردم ایران بزرگ‌ترین فرصت هستند. نباید فرصت را تهدید شمرد، نباید اجازه داد با این بزرگ‌ترین فرصت، بد رفتاری شود.

وزیر سابق امور خارجه بیان کرد: ایران قدیمی‌ترین کشور جهان است و برای شما مردم پابرجا مانده است. شما مردم در پای صندوق‌های رای ثابت خواهید کرد، هیچ کس نمی‌تواند یک ایرانی را ناامید و تهدید کند.

ظریف گفت: حرف کسانی که پیام ناامیدی به شما القا می‌کنند را گوش نکنید. یقین دارم شما مردم پای صندوق رای خواهید رفت. حضور شما پای صندوق رای بزرگ‌ترین برگ برنده برای احیاء زاینده‌رود و شکستن تحریم‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: روز ۸ تیر، یک تاریخ جدید را رقم می‌زنیم و بدخواهان را نا امید می‌کنیم.

انتهای پیام 

نظر شما