شناسهٔ خبر: 67263179 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ویژه برنامه‌های دهه ولایت و امامت خود را با ما به اشتراک بگذارید

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از ویژه برنامه‌های خود به مناسبت دهه «ولایت و امامت» فیلم و تصاویر (بدون لوگو) تهیه کنید و با ما به اشتراک بگذارید.

صاحب‌خبر -

دهه «ولایت و امامت» به فاصله زمانی «عید سعید قربان» تا «عید سعید غدیر خم» گفته می‌شود و زمانی ارزشمند برای مسلمانان خصوصاً شیعیان محسوب می‌شود. تقارب این دو عید حلاوتی دوچندان دارد به گونه‌ای که عید سعید قربان نماد بندگی خالصانه در برابر معبود است و عید غدیر خم روزی است که پیامبر اکرم (ص)، حضرت علی (ع) را به عنوان ولی و جانشین خود قرار معرفی کردند.

به همین جهت فاصله زمانی این دو عید بزرگ مسلمانان و شیعیان را دهه «ولایت و امامت» نامیدند و در مردم دیندار و مومن کشورمان در این ایام ویژه برنامه‌های گوناگونی برگزار می‌شود.

به همین مناسبت باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از ویژه برنامه‌های گوناگون و مراسم جشن در مساجد و محلات خود فیلم و تصاویر (بدون لوگو) تهیه کنید و با ما به اشتراک بگذارید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

گروه سرود

ایستگاه صلواتی

جشن دهه امامت و ولایت

پخت غذای نذری

توزیع نذری بین نیازمندان

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

نظر شما