شناسهٔ خبر: 67262991 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دهقانی: بیش از ۷ هزار ردیف استخدامی برای نخبگان در دولت سیزدهم صادر شد

معاون علمی ریاست جمهوری در حاشیه هیات دولت گفت: در دولت بیش از ۷ هزار ردیف استخدامی برای نخبگانی که علاقمند هستند در دولت جذب شوند صادر شده است. معاون علمی ریاست جمهوری در حاشیه هیات دولت گفت: در دولت بیش از ۷ هزار ردیف استخدامی برای نخبگانی که علاقمند هستند در دولت جذب شوند صادر شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی ریاست جمهوری در حاشیه جلسه هیات دولت امروز گفت: رییس‌جمهور شهید به شدت پیگیر راه‌اندازی مرکز ملی هوش مصنوعی بود. برای این که ایران در یک چشم انداز ۱۰ ساله، یکی از ۱۰ کشور برتر در این حوزه باشد، سند ملی هوش مصنوعی را پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: تا به اکنون بیش از سه هزار ساعت کار تخصصی و بیش از سه هزار صفحه مستندات آماده شده است. به لطف خدا تاسیس سازمان ملی هوش مصنوعی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شد.

دهقانی در خصوص ردیف استخدامی برای نخبگان گفت: در دولت بیش از ۷ هزار ردیف استخدامی برای نخبگانی که علاقمند هستند در دولت جذب شوند صادر شده و فراخوان‌ها نیز صورت گرفته و امیدواریم که سازمان برنامه و بودجه هم به زودی بودجه لازم را تامین کند.

انتهای پیام/

نظر شما