شناسهٔ خبر: 67262839 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

توسط دستگاه‌های اجرایی؛

۲۲۵۰ شغل در استان سمنان ایجاد شد

سمنان- نورانی، دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان گفت: از ابتدای سال دو هزار و ۲۵۰ مورد شغل توسط دستگاه های اجرایی استان ایجاد شده است.

صاحب‌خبر -

علی نورانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با اشاره به زمینه های توسعه اشتغال زایی در رویکرد های اقتصادی دولت در استان سمنان بیان کرد: یکی از رویکرد هایی که به شدت دنبال می کنیم تقویت پارک های علم و فناوری درخصوص ایجاد اشتغال مخصوصا اشتغال دانش بنیان است.

وی با بیان اینکه در این زمینه تسهیلات و حمایت های خوبی در استان سمنان صورت می گیرد، افزود: توجه به مشاغل روستایی دیگر رویکرد ما در زمینه اشتغال است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان همچنین با بیان اینکه کارگروه تخصصی اشتغال استان مصوب کرده که دستگاه های اجرایی به لحاظ تعهد اشتغال مورد رصد قرار گیرند، گفت: دستگاه ها موظف به ارائه گزارش در این خصوص هستند.

نورانی درباره آمار تعهد و ایجاد اشتغال در استان سمنان نیز ابراز کرد: از حدود ۱۶ هزار فرصت شغلی که دستگاه های اجرایی استان تعهد کرده اند دو هزار و ۲۵۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره جشنواره تعاونی های برتر نیز بیان کرد: نوزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در شهریور سال جاری هم زمان با هفته تعاون برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: طبق اعلام وزارتخانه ثبت نام در این جشنواره از ۲۶ اردیبهشت آغاز شده و تا پایان خرداد ادامه خواهد داشت.

نظر شما