شناسهٔ خبر: 67257644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل صمت استان زنجان اعلام کرد؛

افزایش ۳ حلقه جدید به زنجیره صنعت نساجی استان زنجان

زنجان- گلشنی فرد، مدیرکل صمت استان زنجان، از وجود ۸۴ واحد نساجی تولیدی کوچک و بزرگ در استان زنجان خبر داد و گفت: در استان صنعت نساجی ۳ حلقه جدید به زنجیره افزوده شده است.

صاحب‌خبر -

مجید گلشنی فرد در گفتگو با خبرنگار بازار، بابیان اینکه کاهش هزینه‌های حمل و نقل، افزایش حاشیه سود سرمایه‌گذاران و توسعه سرمایه‌گذاری‌های موجود بر اهمیت تکمیل زنجیره‌ها در استان می‌افزاید، گفت: طی سال‌های أخیر و در دولت سیزدهم اتفاقات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی ابراز کرد: طبق برنامه تدوین شده در استان، هم اکنون زنجیره‌های ارزش صنایع سیم و کابل، برق قدرت، مواد شوینده، سرب و روی، فولاد، کاغذ و سلولزی در حال تکمیل است.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان زنجان گفت: در استان زنجان صنعت نساجی ۳ حلقه جدید به زنجیره افزوده شده است.

گلشنی فرد تاکید کرد: صنعت نساجی یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین صنایع استان است که نقش بسزایی در اشتغال‌زایی و توسعه صنعتی، اقتصادی و اجتماعی ایفا می‌کند و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و موانع بر سر تولید آن رفع شود.

وی گفت: صنعت نساجی یکی از سرمایه‌های مهم کشور مان است و استان زنجان هم باید خود را در حوزه صنعت و تولید سرآمد کند، صنعت نساجی هم به نوبه خود در اشتغال و اقتصاد استان نقش بی بدیلی داردو باید این مهم در استان به خوبی مورد تاکید قرار گیرد.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان زنجان، از وجود ۸۴ واحد نساجی تولیدی کوچک و بزرگ در استان زنجان خبر داد و گفت: بیش از ۳۱ درصد به تعداد بیش از پنج هزار و ۷۰۰ نفر در بخش صنعت نساجی استان مشغول به کار هستند.

گلشنی فرد تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم زنجیره‌هایی همچون زنجیره تولید تایر را نیز به استان اضافه کنیم

وی بیان داشت: در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان نیز ۱۵۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در سال ۱۴۰۲ در استان صورت گرفته که در این راستا در سال گذشته جزو مناطق موفق در کشور بودیم.

نظر شما