شناسهٔ خبر: 67262754 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بهادری جهرمی: لایحه اصلاح ساماندهی صنعت خودرو تصویب شد

تهران- ایرنا- سخنگوی دولت گفت: : لایحه اصلاح ساماندهی صنعت خودرو امروز در دولت تصویب شد برای واردات خودروهای روز جهانی بود؛ در قانون موجود سختگیری‌هایی هست در لایحه دولت پیشنهاد اصلاح شده تا امکان واردات باشد همزمان پیش‌بینی شده منابعی برای شرکت‌های دانش بنیان در حوزه خودرو در نظر گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «علی بهادری‌جهرمی» سخنگوی دولت روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز وزیران به ریاست محمد مخبر و حضور اعضا تشکیل شد در این جلسه و نشست یکشنبه مصوباتی داشتیم.

وی افزود: در امتداد توسعه روابط دیپلماتیک و مسیری که شهد رییسی و امیرعبداللهیان پیگیری کردند سعی کردیم سفرها متوقف نشود هم سرپرست وزارت خارجه و هم تعدادی از وزرا در روزهای آتی سفرهایی دارند.

سخنگوی دولت ادامه داد: با موافقت‌نامه بلند مدت ایران و سوریه در دولت موافقت شد.

بهادری‌جهرمی عنوان کرد: لایحه اصلاح ساماندهی صنعت خودرو امروز در دولت تصویب شد برای واردات خودروهای روز جهانی بود؛ در قانون موجود سختگیری‌هایی هست در لایحه دولت پیشنهاد اصلاح شده تا امکان واردات باشد همزمان پیش‌بینی شده منابعی برای شرکت‌های دانش بنیان در حوزه خودرو در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: در نشست امروز آیین نامه تخصیص یک درصد از هزینه های شرکت های دولتی به فعالیت های فرهنگی هنری و ورزشی اختصاص یابد.

ادامه دارد

نظر شما