شناسهٔ خبر: 67262722 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

اردو‌های راهیان نور باید به سفر‌های مردمی تبدیل شود

سرهنگ «سلامی» گفت: اردو‌های راهیان نور باید به سفر‌های مردمی و تورهای گردشگری و زیارتی تبدیل و در فرهنگ مردم دیده شود.

صاحب‌خبر -

اردو‌های راهیان نور باید به سفر‌های مردمی و تورهای گردشگری تبدیل شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در همایش تجلیل از خادمین راهیان نور استان که در سالن همایش برق منطقه‌ای برگزار شد، با اشاره به حضور قریب به ۱۹ هزار مازندرانی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و افزایش ۲۰ درصدی حضور راهیان نور نسبت به سال گذشته و  اظهار داشت: راهیان نور کار بسیار ارزشمند در مقابله با دشمنان است که خادمین و دست اندرکاران در این مسیر آن با مجاهدت زیبنب‌گونه پیام شهدا را به جوانان منتقل می‌کنند.

وی افزود: کار خادمین شهدا عین مجاهدتی است که رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل انجام دادند.

سرهنگ پاسدار سلامی ادامه داد: این رسالت زینب گونه‌ای که شما دنبال می‌کنید و راوی حماسه‌های بزرگ به نسل‌های انقلاب هستید و میراث ارزشمند دفاع مقدس را منتقل می‌کنید. 

این مسئول اضافه کرد: از همه مسئولین استان مازندران که در برگزاری اردو‌های بزرگ راهیان نور که اثرترین اردوی کشور محسوب می‌شود کمک می‌کنند قدردانی می‌کنیم. 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بیان کرد: بسیاری از دستگاه‌ها نظیر آموزش و پرورش که برای برگزاری باشکوه این اردو کمک کردند تقدیر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور سفر به سرزمین شهیدان است و قدرت ایمان و معنویت را منتقل می‌کند، گفت: اردو‌های راهیان نور تحول زاست و انسان را به منبع غنی معنویت وصل می‌کند. 

این مسئول اذعان داشت: مکمل اردو‌های راهیان نور در استان مازندران، موزه دفاع مقدس، گلزارههای شهدا، یادمان‌های شهدا، دیدار با جانبازان و خانواده‌های شهداست که اثرگذار است؛ و به همت دستگاه‌های استان بازدید‌ها از این اماکن انجام می‌شود که مکمل اردو‌های راهیان نور است.

سرهنگ سلامی با تأکید بر اینکه اردو‌های راهیان نور باید به سفر‌های مردمی تبدیل شود و در فرهنگ مردم دیده شود، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم این فرهنگ فراگیر شود چراکه این فرهنگ انقلاب را و جوانان ما را در مقابل آسیب‌های گوناگون بیمه می‌کند.

در این مراسم که به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و سپاه کربلا برگزار شد، از ۵۰ نفر از فعالان راهیان نور استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما