شناسهٔ خبر: 67292088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرماندار مشهد:

دستگیری عامل پرتاب شی آتش‌زا به ستاد انتخاباتی جلیلی در مشهد

عامل پرتاب شی آتش‌زا به ستاد انتخاباتی جلیلی در مشهد دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

دستگیری عامل پرتاب شی آتش‌زا به ستاد انتخاباتی جلیلی  در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار مشهد گفت: عامل پرتاب شی آتش زا شبیه کوکتل مولوتف به ستاد مرکزی دکتر جلیلی در مشهد دستگیر شد.محسن داوری افزود: بر اثر این حادثه آسیبی به کسی نرسید و عامل پرتاب جسم آتش زا نیز بلافاصله  به همت نیروی انتظامی دستگیر شد. براساس اظهارات مسئول هماهنگی ستاد‌های مردمی سعید جلیلی در خراسان رضوی ستاد مرکزی دکتر جلیلی در مشهد عصر دیروز پنجشنبه هدف حمله با شیئ آتش زا قرار گرفت.مصطفی باقرزاده در تشریح این خبر افزود: حوالی ساعت ۱۸  فردی ناشناس اقدام به پرتاب شیی آتش زا به درون ستاد مرکزی دکتر جلیلی در مشهد کرد و سپس متواری شد.وی گفت: این پرتابه آتش زا آسیبی به کسی نرساند، اما بخش‌هایی از زمین و دیوار ستاد دچار آتش سوزی و بلافاصله مهار شد.

 مسئول هماهنگی ستاد‌های مردمی سعید جلیلی در خراسان رضوی افزود:  کار ستاد مرکزی دکتر جلیلی بدون وقفه و محکم در حال انجام است و این اقدام خللی در روند کار اعضا ستاد انتخاباتی ایجاد نکرده است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر امسال همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رای خراسان رضوی برگزار می‌شود. در این اتنخابات بر اساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیر حسین قاضی زاده هاشمی و محمد باقر قالیباف برای تصدی کرسی ریاست جمهوری رقابت می کنند.

 

نظر شما