شناسهٔ خبر: 67262628 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پاشازاده: نمی‌دانم چرا باشگاه دست دست می‌کند/ باید هرچه زودتر تکلیف سرمربی استقلال روشن شود

پیشکسوت استقلال از بلاتکلیفی وضعیت این تیم ابراز گلایه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، مهدی پاشازاده در خصوص وضعیت استقلال گفت: «باید هرچه زودتر تکلیف سرمربی استقلال روشن شود تا باشگاه استارت نقل‌وانتقالات را بزند. من می‌دانم که نکونام با باشگاه قرارداد دارد اما نمی‌دانم چرا باشگاه دست دست می‌کند، مسئولان باید هرچه سریع‌تر این موضوع را اعلام کنند تا شایعات رفتن نکونام فروکش کرده و او کارش را برای فصل بعد شروع کند.»

پاشازاده معتقد است استقلال نیاز به جذب ستاره دارد: «استقلال در یک سری از پست‌ها مشکل داشته و بشدت به جذب بازیکن نیاز دارد؛ بنابراین باشگاه باید هرچه زودتر وارد پروسه نقل و انتقالات شود تا بازیکنان مدنظرش را جذب کند. استقلال در این مقطع نیاز به جذب ستاره و بازیکنان درجه یک دارد و گرفتن بازیکنان معمولی دردی از باشگاه دوا نمی‌کند. حتی اگر نیاز به جذب بازیکنان خارجی هست، باید بازیکنان خوبی مثل یامگا و ماشاریپوف بیاوریم که به درد باشگاه بخورند.»

پیشکسوت استقلال عملکرد نکونام را قابل قبول می‌داند و موافق ماندن او در تیم است: «نکونام فصل خوبی داشت و تا آخرین لحظات صدر جدول را در اختیار داشت. همه دیدند که استقلال در چه شرایطی قهرمانی را از دست داد و حریف با گلی که پر از حرف و حدیث بود، جام قهرمانی را گرفت. نکونام فصل قبل عملکرد قابل قبولی داشت و تیمش تا آخرین لحظات در کورس قهرمانی حضور داشت، بنابراین او باید در تیم بماند و با قدرت فصل بعد را هم روی نیمکت استقلال بنشیند. در شأن باشگاه بزرگی مثل استقلال نیست که با سرپرست اداره شده و مدیرعامل نداشته باشد، امیدوارم هرچه زودتر تکلیف مدیرعامل جدید استقلال هم مشخص شود تا باشگاه رنگ آرامش را به خود ببیند.»

پاشازاده درنهایت گفت: «آرامش باشگاه استقلال آرزوی همه پیشکسوتان استقلال است و امیدوارم هرچه زودتر شایعات برچیده شده و استقلال تکلیف خود را با سرمربی و بازیکنان جدیدش بداند.»

انتهای پیام/

نظر شما