شناسهٔ خبر: 67262543 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رقابت سالم همکاران کلید پیشرفت فردی و رشد بانک ایران زمین است

گردهمایی روسای شعب استان های فارس، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد بانک ایران زمین با حضور مدیر و معاونین منطقه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

محمود حسن شاهی مدیر استان رمز موفقیت و رسیدن به شرایط مطلوب را بررسی نقاط قوت و ضعف شعبه بیان کرد و گفت: روسای شعب زمانی می توانند جایگاه خود را در بین سایر شعب حفظ کنند که بتوانند با استفاده از پتانسیل ها و ابزارهایی که در اختیار دارند، بهترین برنامه ریزی و استراتژی را تنظیم کرده و به اهدافی که تعیین کرده اند دست پیدا کنند.

حسن شاهی ضمن قدردانی از تلاش همکاران شعب، افزود: ایجاد رقابت سالم و هدفمند میان همکاران شعب، علاوه بر افزایش انگیزه و نشاط میان کارکنان، می تواند نقطه عطفی برای پیشرفت فردی و نهایتاً رشد بانک شود.

در ادامه این گردهمایی مهدی جوانمردی معاون اجرایی استان نقش بازاریابی صحیح در جذب منابع و خدمات کارمزدی را الزامی بیان کرد و گفت: بازاریابی صحیح جز با برنامه ریزی و پیگیری مستمر میسر نخواهد شد و همکاران شعب باید به صورت پیوسته جهت معرفی سرویس های بانک به شرکت ها و فروشگاه های اطراف شعبه خود مراجعه کنند.

خسرو جمشیدی معاون مالی و اداری استان در این مراسم بر نقش موثر روسای شعب در ایجاد انگیزه کارکنان و پیشبرد اهداف تاکید کرد و گفت: مسئولین شعب می بایست با اقتدار از ایجاد هرگونه نگرش منفی همکاران که مانعی برای کسب موفقیت است، جلوگیری کنند و همچون گذشته با همراهی و مشارکت مسیر تعالی بانک را ادامه دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما