شناسهٔ خبر: 67262405 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری ۳۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در ایام دهه امامت و ولایت در بیرجند

۳۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در دهه‌ی امامت و ولایت از سوی شهرداری بیرجند برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بیرجند گفت: آذین بندی گسترده سطح شهر، نصب بیش از ۲ هزار پرچم رنگی و ۴ کتیبه بزرگ ۶۰ متری در میادین، اهتزاز پرچم بزرگ ۱۶۰ متری “یا امیرالمومنین حیدر (ع) ” در محل فرهنگسرای شهرداری بیرجند، برگزاری جشن بزرگ عید غدیر و نیز برگزاری جشن سرمایه‌های زندگی با هدف تکریم از مادران دارای سه فرزند شهر بیرجند از جمله برنامه‌های ویژه شهرداری بیرجند در این ایام است.

 

محمد رمضانی از برپایی موکب بزرگ غدیر و اجرای برنامه‌های فرهنگی با مشارکت ستاد مردمی غدیر به مدت ۱۰ شب در میدان ابوذر خبر داد و افزود: برپایی ایستگاه صلواتی در تقاطع بلوار‌های شعبانیه و بقیه ا…، برپایی جشن‌های بزرگ دهه امامت و ولایت در بوستان کاجستان، بوستان شعبانیه، بوستان آیت ا.. بهجت مهرشهر، بوستان آزادگان و همچنین برپایی جشن بزرگ غدیر توسط شهرداری در خیابان کارگران ۶ و در سایت اداری، معصومیه و در محل پارک خطی بند دره از دیگر برنامه هاست.

وی گفت: برپایی بازارچه در قالب فروش صنایع دستی و مشاغل خانگی در محل مرکز بیرجند شناسی و برگزاری مسابقات ورزشی جام غدیر در برخی بوستان‌های شهر از دیگر اقدامات و برنامه‌های شهرداری بیرجند در ایام دهه امامت و ولایت است.

نظر شما