شناسهٔ خبر: 67262334 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مادر شهیدان «مردیان» درگذشت

عالم منصوری مادر شهیدان والامقام «احمد و محمدعلی مردیان» که در طول دوران هشت سال دفاع‌مقدس و در راه دفاع از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، دو فرزند خود را تقدیم اسلام کرده بود، پس از سال‌ها مجاهدت، در سن۹۱ سالگی در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،  عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده شهیدان مردیان، درگذشت این مادر بزرگوار دو شهید را تسلیت گفت.
براساس این گزارش پیکر این مادر بزرگوار دو شهید امروز (چهارشنبه) در محله علی آباد شهرری تشییع و درقطعه ۵۱بهشت زهرا(س)به خاک سپرده می‌شود.
احمد مردیان چهاردهم آذر ۱۳۴۴، در شهرستان ری به دنیا آمد. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. جوشکاری می‌کرد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و پنجم فروردین ۱۳۶۵، با سمت فرمانده گروه تخریب در مهران بر اثر انفجار مین و قطع دست و پا، شهید شد. 
محمدعلی مردیان چهارم دی ۱۳۴۸، در شهرستان ری متولد شد. دانش‌آموز سوم راهنمایی بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و سوم بهمن ۱۳۶۵ با سمت آرپی‌جی‌زن در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، شهید شد. پیکر هر دو شهید را در بهشت‌زهرا(س) به خاک سپردند. 
انتهای پیام

نظر شما