شناسهٔ خبر: 67262267 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آغاز به کار دفاتر ستاد مرکزی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در اهواز

دفاتر ستاد مرکزی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی دو نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور جمعی از حامیان و اقشار مردم در اهواز افتتاح شدند.

صاحب‌خبر -

در این مراسم جمعی از جوانان، دانشجویان، دانشگاهیان، اقوام و عشایر استان خوزستان حضور داشتند.

دفتر ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در اهواز افتتاح شد. مسعود صفایی مقدم ریاست ستاد انتخاباتی پزشکیان در خوزستان را بر عهده دارد. صفایی مقدم عضو فعلی هیات علمی دانشگاه شهد چمران اهواز است. وی در گذشته نیز ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز و نیز ریاست دانشکده علوم تربیتی این دانشگاه را برعهده داشته است. صفایی مقدم در زمان جنگ نیز فرماندهی سپاه محور سوسنگرد را عهده دار بود.

در این مراسم عبدالحسن مقتدایی عضو ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در خوزستان و استاندار سابق خوزستان به سخنرانی پرداخت و از اقشار مختلف جامعه برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

هچنین ستاد مرکزی سعید جلیلی دیگر نامزد ریاست جمهوری با حضور حامیان و اقشار مختلف مردم در اهواز افتتاح شد و در این مراسم کریمی‌تبار رییس ستاد انتخاباتی این نامزد ریاست جمهوری و حجت الاسلام و المسلین سید ابوالحسن حسن زاده نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به سخنرانی پرداختند.

کریم کریمی‌تبار مسئول جبهه پایداری خوزستان است. او پیش از نیز معاونت اجرایی نهاد رهبری دانشگاه صنعت نفت خوزستان و ریاست روابط عمومی این دانشگاه را بر عهده داشت. کریمی‌تبار از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس بوده است.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

در این دوره مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف برای جایگاه ریاست‌جمهوری رقابت می‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما