شناسهٔ خبر: 67262233 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با حمله به فرمانده نیروی هوایی رژیم اسرائیل؛

پسر نتانیاهو بار دیگر جنجال به پا کرد

تهران- ایرنا- پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی با حمله به فرمانده نیروی هوایی ارتش این رژیم بار دیگر در محافل رژیم صهیونیستی جنجال به پا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» نوشت: «یائیر نتانیاهو» پسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر که پیشتر از تمام سران دستگاه‌های امنیتی اسرائیل انتقاد و آنها را به طور تلویحی به توطئه‌چینی علیه پدرش متهم کرده بود، این بار به «تومر بار» فرمانده نیروی هوایی ارتش اسرائیل حمله کرد.

یائیر نتانیاهو در توییتی با انتقاد شدید از تومر بار به علت شکست ارتش رژیم صهیونیستی از مقاومت فلسطین در روز اجرای عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) نوشت: فرمانده نیروی هوایی در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) کجا بود؟

فرزند نتانیاهو پیش از این نیز در محافل رژیم صهیونیستی جنجال آفرین شده بود. او اقدام به انتشار کلیپی از یک نظامی صهیونیست در فضای مجازی کرده بود که از نظامیان صهیونیست می خواست تا از دستورات افراد مافوق سرپیچی کنند. در پی این اقدام، «جاش برنر» تحلیلگر روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» خواستار بازداشت یائیر نتانیاهو شد. فرزند نتانیاهو سپس زیر فشار و انتقادهای گسترده مجبور شد تا توییت خود را حذف کند.

شکست از مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، تنش بین سران رژیم صهیونیستی را تشدید کرده و به اختلافات بین آنها دامن زده است.

در شرایطی که کابینه رژیم صهیونیستی، ارتش و دستگاه امنیتی را مسئول شکست از مقاومت فلسطین می داند نظامیان تصمیم گیران سیاسی به ویژه شخص نتانیاهو را مسئول این شکست اعلام می کنند.

بسیاری از نظامیان ارشد رژیم صهیونیستی به خاطر این اختلافات در ماه های اخیر از مقام خود استعفا دادند و گزارش ها حاکی از آن است که بقیه نظامیان ارشد نیز منتظر پایان جنگ علیه غزه هستند تا استعفانامه خود را ارائه کنند. شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی نیز بعد از بازگشت از جنگ دچار مشکلات روحی و روانی شده و برخی از آنها خودکشی کرده اند.

نظر شما