شناسهٔ خبر: 67261990 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پورمحمدی: از همکاری با جناح‌های مختلف سیاسی ترس ندارم/ظرفیت‌های نوین انقلاب را حاکم می‌کنم

تهران- ایرنا- نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از اینکه با افراد جناح‌های دیگر همکاری کنم ترسی ندارم زیرا رئیس جمهور همه مردم هستم و باید از همه ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی روز چهارشنبه - ۳۰ خرداد- در دیدار جمعی از طلاب حوزه علمیه قم و اعضای مجمع نمایندگان طلاب که در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: وظیفه اصلی من به عنوان طلبه، آگاهی بخشی به مردم است ولی از ابتدای انقلاب درگیر مسئولیت‌های اجرایی شدم و به عنوان فرزند این انقلاب واجب می‌دانستم که‌ همواره همراهی کنم. تا امروز در همه مسئولیت‌ها همیشه به دنبال تقویت نظام بودم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه وظیفه همه ما بازگشت به اصول و ارزش‌های انقلاب است، گفت: در حال حاضر بین مردم و حکومت گسل‌هایی ایجاد شده و تردید در جامعه شکل گرفته است، تمام تلاش دشمنان نیز بر این است که انقلاب ما بیش از این در جهان منتشر نشود و اهداف آن تحقق نیابد.

وی افزود: مردم نسبت به ما مردد و بدبین شده‌اند و در مقابل آن، انقلابیون باید برای بهبود این وضعیت تلاش کنند. من هم در این عرصه پا گذاشتم تا اگر مردم اعتماد کنند، بتوانم ظرفیت‌های نوین تفکر انقلابی را در امور جامعه حاکم کنم.

پورمحمدی بیان کرد: نسل فعلی ما به درک جدیدتری از مفاهیم انقلاب نیاز دارد و ترجمه قوی‌تری از معارف دینی و انقلابی می‌خواهد. البته پایه‌های دینی باید در جامعه رسوخ کرده باشد تا همه چیز تاثیر خودش را بگذارد.

برخی گویی همیشه برای حضور در انتخابات بلیت دارند

وی اظهار داشت: ما برای انتخابات تدارک ندیده بودیم ولی برخی افراد گویی همیشه برای حضور انتخابات بلیت دارند و حضور پیدا می‌کنند. تا امروز اکثرا با ناراحتی برخی مسئولیت‌ها را پذیرفتم و به جز خبرگان هیچ کجای دیگر نامزد نشدم. در موقعیت‌های مختلف و سطوح عالی حکومتی حضور داشتم و می‌دانم که چطور باید فعالیت کنم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: سعی می‌کنم در انتخابات وعده‌های امیدبخش و تحولی بدهم ولی وعده‌های غیرواقعی و نشدنی ندهم. در مسئولیت‌هایی که بودم نشان داده‌ام می‌توانم موفق باشم.

پورمحمدی از اینکه با افراد جناح‌های دیگر همکاری کنم ترسی ندارم زیرا باید رئیس جمهور همه مردم هستم و باید از همه ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کنم. اگر به دنبال جناح بندی باشیم، نمی‌توانیم موفق شویم.

تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره)

حجت الاسلام پورمحمدی همچنین ظهر امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار و گفت و گو کرد.

نظر شما