شناسهٔ خبر: 67261964 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پورمحمدی: دوستانی همیشه در انتخابات سبد گذاشته‌اند/ شعارهای تند دادن نان‌ زیاد دارد

صاحب‌خبر -

شفقنا- مصطفی پورمحمدی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در حرم امام خمینی(س) گفت: دوستانی همیشه در انتخابات سبد گذاشته‌اند.

به گزارش شفقنا از جماران، متن سخنان حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی  پور محمدی بدین شرح است؛

 دوستانی همیشه در انتخابات سبد گذاشته‌اند! جامعه دچار وقفه‌ای در همراهی با انقلاب و رهبری شده‌ و دشمنان هم روی اين وقفه سرمایه‌گذاری کرده‌اند و تمام تلاش‌شان اين است که انقلاب به اهدافش نرسد. جريان سلطه ۲۰ سال سخت‌ترین تحريم را برای چه به ما تحمیل کردند؟ فقط بحث سياسی و اقتصادی است؟ خيلی ساده‌انگاری است. می‌خواهد پیام انقلاب را خاموش کند. ما نيازمند یک بروز و ظهور دوباره ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه هستیم. انقلاب‌ ما در کشمکش‌های سياسی محدود نمی‌شود. اميدوارم نگاه نویی در مناسبات خدمتگزاری در کشور حاکم شود. قرار نيست امروز ما مثل ديروز باشد و در يک مقطع و یک سطح قدم‌ برداريم؛ نسل‌ ما فهم جدیدتری از مناسبات جهانی می‌خواهد.
دوستانی همیشه در انتخابات سبد گذاشته‌اند. من در برخی دولت‌ها با ناخرسندی رفتم و دیدم تکلیف است.
شعارهای تند دادن «نان‌» زیاد دارد!
تمام تلاشم اين است که به جامعه امید بدهم؛ وعده خلاف ندهم اما امید بدهم؛ وعده اعداد و ارقام دست‌ نیافتنی ندهم. ما باید روی زمين راه برویم. به هر حال به مردم‌ و به خصوص جوانان‌ امید بدهیم. امروز همه‌ ما وظیفه افزايش مشارکت‌ داريم. مواضع دارم اما کینه و دشمنی ندارم.
باید رئیس‌جمهور یک ملت‌ ۸۵ میلیونی باشم و از همه‌ ظرفیت‌ها در جهت‌ منافع مردم‌ استفاده کنیم. اگر بخواهیم دسته‌بندی کنیم، پاسخگوی نیازهای جامعه نيستيم. هدف ما حل مشکل مردم‌ است. بانیان وضع موجود دستاوردهای بزرگ انقلاب‌ هم‌ هست؛ قوت هایش را شکرگزار هستيم و ضعف‌هایش را هم بپذيريم و اصلاح کنیم. نيازمند فاصله‌گذاری مواضع انقلابی و غیر انقلابی هستيم. شعارهای تند دادن نان‌ زیاد دارد. اینها برای‌ ما مبنا است؟ یا ببينيم چه حرکتی انقلاب را جلو می‌برد و نیازهای مردم‌ را تأمین می‌کند.

نظر شما