شناسهٔ خبر: 67261942 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وضعیت فاجعه آب‌های زیرزمینی در مه‌ولات

فرماندار مه‌ولات گفت: سیاست‌گذاری غلطی که در گذشته در حوزه برداشت از آب‌های زیرزمینی در شهرستان داشتیم، منجر شده که وضعیت حال حاضر سفره‌های آب زیرزمینی شهرستان چیزی شبیه فاجعه باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مه‌ولات، محمدرضا حجازی در آیین شورای اداری شهرستان مه‌ولات که به یادبود شهدای خدمت در محل سالن بصیرت آموزش و پرورش مه‌ولات برگزار شد، اظهارداشت: با توجه به گرمای هوا در تابستان و افزایش مصرف برق نیاز به صرفه‌جویی در این حوزه هستیم.

وی در حوزه مسائل شهرستانی با بیان اینکه سیاست‌گذاری غلط در حوزه برداشت از آب‌های زیرزمینی وضعیت موجود را چیزی شبیه به فاجعه کرده است، افزود: با توجه به اینکه 90 درصد منابع آبی در حوزه کشاورزی مصرف می‌شود که البته غیراصولی است، نیاز است مدیریت شود.

فرماندارمه‌ولات با بیان اینکه بارش باران و تگرگ در مه‌ولات 2 هزار و 700 میلیارد تومان به بخش کشاورزی خسارت وارده کرده است، گفت: دولت تمام تلاش خودت را انجام می‌دهد تا از کشاورزان عزیز و زحمتکش حمایت کند و امهال وام‌های کشاورزی یکی از مواردی است در این خصوص در دستور کار قرار دارد.

حجازی در خصوص موضوع انتخابات 8 تیر ماه ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه مسئولان حق استفاده از امکانات دولتی را له یا علیه کاندید‌‌ها ندارند، خاطرنشان کرد: یکی از برکات حضور پرشور، حداکثری و آگاهانه در انتخابات این است که ضریب نفوذ نظام جمهوری اسلامی ایران افزایش پیدا می‌کند و این یعنی اینکه ایران در حوزه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی قدرت مانور و تأثیرگذاری بیشتری دارد.

انتهای پیام/282/.

نظر شما