شناسهٔ خبر: 67261927 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رییس هیات کشتی خوزستان:

۲۰ هزار کشتی گیر به صورت سازمان یافته در خوزستان فعالیت می‌کنند

جمالپور گفت: ۲۰ هزار کشتی گیر سازمان یافته در استان فعالیت دارند که یکی از برنامه‌های مهم امسال، کشف استعداد‌هاست تا آینده کشتی را تضمین کنیم.

صاحب‌خبر -

رمضان جمالپور رییس هیات کشتی خوزستان گفت: کشتی گیران استان در طول چند سال گذشته صد‌ها مدال ملی، بین‌المللی، آسیایی و جهانی برای ورزش خوزستان کسب کرده و همواره پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین مختلف به اهتزاز درآوردند.

او با بیان اینکه کشتی خوزستان، موفق‌ترین و پرمدال‌ترین هیات ورزشی استان به شمار می‌رود افزود: پارسال از ۱۰ کشتی گیر اعزامی به مسابقات جهانی، ۶ نفر خوزستانی بودند که با کسب ۳ مدال، افتخار دیگری در کارنامه کشتی خوزستان ثبت کردند.

آقای جمالپور اضافه کرد: ۵ کشتی‌گیر خوزستانی اعزامی به بازی‌های المپیک از ۵ شهر مختلف هستند که نشان دهنده توسعه و گسترش این رشته پهلوانی در سراسر استان است.

رییس هیات کشتی خوزستان در ادامه به حضور ۱۰ کشتی گیر استان در پنجمین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشور اشاره کرد و گفت: مهدی محسن نژاد، ایمان محمدی، پویا ناصرپور، سعید اسماعیلی، دانیال سهرابی، امین کاویانی‌نژاد، محمد ناقوسی، علیرضا مهمدی، رسول گرمسیری، شایان حبیب زارع و امین میرزازاده ورزشکاران خوزستانی دعوت شده به این اردو هستند.

جمالپور با بیان اینکه اردوی تیم ملی دوم تا دوازدهم تیرماه در تهران برگزار می‌شود گفت: فرزاد ایمان علیزاده به عنوان مربی خوزستانی در این اردو حضور دارد.

این مقام مسئول در ورزش استان با اشاره به جایگاه سومی کشتی خوزستان در رده بندی کشوری اضافه کرد: پارسال برای نخستین بار در ارزیابی عملکرد هیات‌های استانی، بیش از ۴ هزار امتیاز کسب شد و انتظار می‌رود با درخشش کشتی گیران استان در رقابت‌های جهانی و المپیک، شاهد ارتقای جایگاه استان باشیم.

رییس هیات کشتی خوزستان به فعالیت ۲۰ هزار کشتی گیر سازمان یافته در استان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های مهم امسال، کشف استعداد‌ها و توجه به رده‌های پایه است تا آینده کشتی استان را تضمین کنیم.

بر اساس این گزارش در حال حاضر بیش از ۲۵۰ هزار خوزستانی به طور سازمان یافته در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند.

نظر شما