شناسهٔ خبر: 67261769 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

دعوت مردم به مشارکت حداکثری، رسالت طلاب در انتخابات/ تداوم راه شهید جمهور مستلزم حضور در انتخابات است

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور گفت: دعوت به مشارکت حداکثری از جمله وظایف طلاب و روحانیون است؛ وظیفه ما در بحث روشنگری و جهاد تبیین این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جامعه منتقل و مردم را دعوت به مشارکت کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمود محمدی‌شاهرودی مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور صبح امروز در همایش تبیینی و روشنگری۵۰۰ نفری بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی که در دهکده مقاومت اراک برگزار شد، با اشاره به سخن رهبر کبیر انقلاب و تاکید بر اینکه حفظ نظام مهم‌ترین معروف در زمان کنونی است، گفت: حضرت امام خمینی(ره) حفظ این انقلاب را از اوجب واجبات دانستند.

وی اخلاق‌مداری، انقلابی‌گری و ولایتمداری را از معیارهای انتخاب اصلح دانست و افزود: باید به کسی رأی داد که به ارزش‌های انقلاب پایبند باشد، به دنبال لجن پراکنی نبوده، دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های دینی و الهی را زیر سؤال نمی‌برد.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با تاکید بر اینکه دولت چهاردهم نباید خدمات دولت مردمی سیزدهم و شهید جمهور را فراموش کند، گفت: در طول دوران انقلاب اسلامی حتی قبل از انقلاب نقش روحانیت و طلاب در شکل گیری و استمرار و استکمال انقلاب اسلامی، نقش بی‌نظیری بوده است.

حجت‌الاسلام محمدی‌شاهرودی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید التزام اعتقادی و عملی به ولایت فقیه داشته باشد، تصریح کرد: عمل به فرامین ولایت فقیه نسخه شفابخش کشور در رفع مشکلات است و دولتی که در آن التزام عملی به ولایت فقیه را مشق کردیم، دولت مردمی سیزدهم و شهید آیت‌الله رئیسی بود.

وی با تاکید بر اینکه به عنوان مبلغین بایستی ولایت محوری را مورد توجه داشته باشیم، افزود: نباید خدمات محبوب، مردمی، خستگی ناپذیر سیزدهم را فراموش کنیم. برخی جریانات در تلاش هستند که شخصیت شهید جمهور را در اداره کشور ناموفق نشان دهند به طوری که در مناظرات برخی خدمات این دولت را زیر سوال بردند.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، ارتباط گسترده با کشورهای همسایه را از نقاط قوت دولت سیزدهم مطرح و تصریح کرد: تاریخ فراموش نمی‌کند رئیس جمهوری تلاش می‌کرد نه برای جذب محبوبیت بلکه از سر اعتقاد قرآن را در صحن سازمان ملل بر دست گرفت.

حجت‌الاسلام محمدی‌شاهرودی ادامه داد: انقلاب اسلامی مبدأ یک تاریخ جدید است؛ نظام جمهوری اسلامی یک ترک عظیم در ابتدای انقلاب بر دیواره مستحکم استکبار در هندسه قدرت جهانی ایجاد کرد. و اینها از دستاوردهای انقلاب و خون شهداست.

وی افزود: انقلاب اسلامی تهدیدات سخت و نیمه سخت را پشت سر گذاشته و به یکی از قدرت‌های برتر دنیا تبدیل شده است، عملیات وعده صادق و در هم شکستن هیمنه پوشلی استکبار و استعمار جهانی، همگی به برکت رهبری بی‌بدیل و بی‌نظیر امام خامنه‌ای عزیز و حمایت‌های مردم-پیوند امام با امت- رقم خورده است و باید از این میراث گرانسنگ امام و شهدا و رهبری و مردم وفادار به انقلاب و رهبری دفاع کنیم.

 مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با تاکید بر اینکه دین و سیاست از یکدیگر جدایی‌ناپذیر هستند، تصریح کرد: دین زیربنا است و کسی که در عرصه مدیریت قرار می‌گیرد نگهبان است اگر دین نباشد امر حکومت ضایع می‌شود لذا بایستی در انتخاب خود دقت کنیم.

حجت‌الاسلام محمدی‌شاهرودی خطاب به طلاب و روحانیون گفت: دعوت به مشارکت حداکثری از جمله وظایف طلاب و روحانیون است؛ وظیفه ما در این مقطع بسیار مهم که پیش رو داریم مثل همه مقاطع دوران انقلاب اسلامی در بحث روشنگری و جهاد تبیین این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای جامعه منتقل و مردم را دعوت به مشارکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سیره شهید جمهور در عرصه مدیریتی الگویی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باشد، خاطرنشان کرد: انتخابات لیله القدر جمهوری اسلامی است و مردم باید در انتخابات حضور پررنگ داشته باشند، چون حضور حداکثری لازمه امنیت ملی است.

انتهای پیام/ع.م

نظر شما