شناسهٔ خبر: 67261381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی خبر داد

جزئیات بازگشت نخستین گروه حجاج خراسانی به وطن

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: نخستین گروه حجاج خراسان‌ رضوی و شمالی یکم تیرماه وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد می‌شوند.

صاحب‌خبر -

محمود امانی‌بنی در نشست هماهنگی عملیات بازگشت زائران حج تمتع استان‌های خراسان‌رضوی و شمالی، با تاکید براینکه اصل تکریم زائران و مستقبلین در عملیات بازگشت زائران حج تمتع سرلوحه تمامی اقدامات پرسنل است، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست، افزایش هماهنگی و انسجام در تسهیل امور زائران و اطلاع‌رسانی دقیق به مستقبلین است تا مبادا با مشکلی مواجه شوند.

وی افزود: نخستین گروه از زائران خراسان‌ رضوی و شمالی ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه روز جمعه (یکم تیرماه امسال) با پرواز ۳۵۸۵ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد خواهند شد.

امانی‌بنی با تاکید بر اینکه تدابیر و هماهنگی‌های لازم برای بازگشت حجاج اندیشه شده و با آمادگی کامل به استقبال زائران سرزمین وحی خواهیم رفت، خاطرنشان کرد: امسال بیش از ۱۱ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا ۱۲ خردادماه در قالب ۴۷ پرواز از استان‌ خراسان‌رضوی و شمالی از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به مکه و مدینه اعزام شدند.

براساس گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی، وی خواستار عدم حضور مستقبلین زائران سرزمین وحی در فرودگاه بین‌المللی مشهد شد و تصریح کرد: علاوه بر بسیج تمام عوامل فرودگاهی، با تشکیل کمیته عملیات حج با مشارکت تمامی سازمان‌های و ارگان‌های مرتبط از جمله سپاه، پلیس، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی مستقر در خراسان‌ رضوی نسبت به ساماندهی امور و بهبود سطح خدمات‌رسانی به زائران بیت‌الله الحرام اقدام شده است.

انتهای پیام

نظر شما