شناسهٔ خبر: 67261273 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

ضرغامی از کدام کاندید ریاست‌جمهوری حمایت کرد؟

وزیر میراث فرهنگی و صنایع دستی گفت: من هنوز تصمیم نگرفتم که به چه کسی رای بدهم. خانواده ام هم هنوز تصمیم نگرفتند، آخرین صحبتی که با خانواده‌ام داشتم دیدم می خواهند بین ۳-۴ نفر قرعه کشی کنند البته بد هم نیست قرعه کشی.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت در سخنانی گفت: ممکن است در طول سالیان گذشته اشخاص مختلف درباره افراد مختلف قضاوتی بکنند ولی این قضاوت ها مربوط به سال های قبل است که در جایگاه خود محفوظ است ولی در انتخابات نمی تواند کسی را راهنمایی کند که به چه کسی رای بدهد.

وی ادامه داد: من هنوز تصمیم نگرفتم که به چه کسی رای بدهم. خانواده ام هم هنوز تصمیم نگرفتند، آخرین صحبتی که با خانواده‌ام داشتم دیدم می خواهند بین ۳-۴ نفر قرعه کشی کنند البته بد هم نیست قرعه کشی.

وزیر میراث فرهنگی در ادامه عنوان کرد: این برنامه با هدف تجلیل از نخبگان و پیشکسوتان و سرمایه های کشور در حوزه‌های میراث فرهنگی برگزار می شود و از ۸ برگزیده این حوزه تجلیل خواهد شد.

وی افزود: همچنین در برنامه ویژه از شخصیت برجسته رئیس جمهور شهید به عنوان حامی بزرگ میراث فرهنگی تجلیل خواهد شد.

نمایشگاه «شکوه ایران باستان» در شانگهای نیز برپا می شود که اتفاق مهمی است، مساله جدی ما در این سفر حل موانع گردشگری با چین بود

نظر شما