شناسهٔ خبر: 67261105 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اختتامیه دومین دوره تربیت مدرسین سندتحول:

از انقلاب اسلامی تا پس از آن، شاهد مجاهدت‌های معلمان در عرصه‌های مختلف هستیم، شهید همت و شهید چمران نمونه‌ی بارز این نقش‌آفرینی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج فرهنگیان، سردار قریشی، جانشین فرمانده  سازمان بسیج مستضعفین پس از تقدیر و تشکر از معلمان برای شرکت در دوره فشرده تربیت مدرسین سندتحول که از24 الی 29 خردادماه در مشهد مقدس برگزار گردید ، با اشاره به فرموده امام گفت: امام علی می‌فرماید هدف قرآن تربیت انسان عاقل است. در عرصه تعلیم و تربیت این نقش به عنوان نقش آفرینان اصلی، به دست شماست و هدف تربیت انسان بصیر و عاقل است که در عرصه‌های مختلف به درخشش کشور کمک می‌کند. ما از انقلاب اسلامی تا پس از آن، شاهد مجاهدت‌های معلمان در عرصه‌های مختلف هستیم، شهید همت و شهید چمران نمونه‌ی بارز این نقش‌آفرینی هستند.

سردار قریشی گفت: بسیاری از موفقیت‌های ما در حیطه‌های مختلف، بهم ریختن ساختارهای موجود است. با توجه به فرمایش رهبر انقلاب(مدظله‌العالی) رضایت یعنی میرایی و توقف در وضع موجود، پیرشدن و نابود شدن یک حیطه را به بار می‌آورد. دلیل دیگر نیاز به تحول مشابهت نظام آموزش و پرورش ما به غرب است و متناسب با نیازهای ما نیست. تمدن غرب در ادامه‌ی مسیر استعمار خود با هدف به نتیجه رسیدن توسط خود ملت‌ها قدم برمیدارد که نمونه‌ی بارز آن سند ۲۰۳۰ است.

در انتها با اشاره به اقدام ارزشمند سازمان بسیج فرهنگیان با همکاری وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: شما به عنوان جهادگران این عرصه نقش آفرینی دارید. به یاد داشته باشید مطالبه‌ی سندتحول مهمتر از آموزش سند است.

دومین دوره تربیت مدرس با حضور ۲۷۰ شرکت‌کننده از ۲۴ الی ۲۹ خرداد در مشهد مقدس برگزار شد.

نظر شما