شناسهٔ خبر: 67261079 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سپاهان دنبال قهرمانی بعد از ۱۱ سال و مس دنبال تابوشکنی است

مهاجم پیشین سپاهان گفت: نویدکیا می‌خواهد در جام حذفی قهرمان شود تا با اولین کسب جام مس رفسنجان در بالاترین سطح، تابوشکنی کند و یادگاری خوبی به جا بگذارد.

صاحب‌خبر -

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد تقابل سپاهان و گل‌گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ، اظهار داشت: سپاهان همانند امسال و سال‌های گذشته بازی مالکانه ارائه داد. بر اساس تفکر مورایس سپاهان بازیسازی از خط دفاعی، انتقال توپ به هافبک و مهاجمان را در دستور کار قرار داده بود. اوزونیدیس هم با علم بر این موضوع، عمق دفاعی تیمش را بسته و به اصطلاح به مدافعان خود دستور بازی فشرده داده بود.

وی افزود: یکی از برنامه‌های گل‌گهر در این بازی، پرس هافبک‌های سپاهان و ارسال توپ از جناحین بود. اشتباه نیما میرزازاد باعث شد برخلاف جریان مسابقه سپاهان گل بخورد. از طرف دیگر همانند فوتبال نوین دنیا مدافعان کناری سپاهان در حملات شرکت خوبی داشتند. میلاد زکی‌پور و رامین رضاییان به ویژه در نیمه نخست، نفوذهای بیشتری داشتند. روی همین نفوذها توانستند ضربه ایستگاهی گرفته و گلزنی کنند. در واقع گل سپاهان هم روی اشتباه محمدرضا اخباری به ثمر رسید و سپاهان در نهایت توانست به فینال جام حذفی برسد.

مهاجم پیشین سپاهان تصریح کرد: سپاهان با وجود پیروزی و صعود به فینال، شادابی گذشته را ندارد. امیدوارم در فینال شاهد شادابی همیشگی آنها باشیم.

وی با اشاره به دیگر بازی مرحله نیمه نهایی بین آلومینیوم اراک - مس رفسنجان، گفت: در آن بازی مس رفسنجان بازی مالکانه ارائه داد و شاگردان نویدکیا کیفیت خوبی داشتند؛ اما نباید از بازی خوب تیم آلومینیوم هم بگذریم. شاگردان حسینی با قدرت جوانی و دوندگی بعضی جاها بازی‌شان بر بازیکنان با تجربه رقیب چربید اما در نهایت بازیکنان با تجربه مس رفسنجان توانستند بازی را مدیریت کنند و به همین دلیل بازی به دقایق اضافه و پنالتی کشید و در نهایت درخشش داود نوشی صوفیانی باعث برتری مس رفسنجان شد.

سیدصالحی عنوان کرد: مس رفسنجان تیم با انگیزه‌ای است. این تیم با حضور محرم نویدکیا و نقش‌آفرینی سجاد شهباززاده، جلال الدین علی محمدی و حسن جعفری قطعاً میزان انگیزه بالاتری برای اثبات توانایی‌ها و کسب مقام قهرمانی پیدا می‌کند. محرم تمایل دارد در جام حذفی قهرمان شود تا با اولین کسب جام مس رفسنجان در بالاترین سطح فوتبال کشور، تابوشکنی کند و یادگاری خوبی به جا بگذارد. از طرف دیگر سپاهان هم بعد از 11 سال به دنبال کسب قهرمانی است. از آنجایی که هر دو تیم بازی روی زمین ارائه می‌دهند دیدار فینال زیبا خواهد شد.

مهاجم پیشین سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا در  بازی سپاهان - گل‌گهر همانند بسیاری از بازی‌های فوتبال کشورمان به جای توجه  بیشتر به مسئله فنی، حواشی پررنگ‌تر است، گفت: مسئولان، کادر فنی و اعضای تیم‌ها نباید اجازه اتفاقات این چنینی را بدهند. آنها با مدیریت سریع‌تر موضوع باید بازیکنان را بلافاصله بعد از پایان بازی از زمین خارج می‌کردند. این حواشی و درگیری‌ها فقط مربوط به بازی سپاهان- گل‌گهر نیست در خیلی از بازی‌های لیگ برتری دیده می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما