شناسهٔ خبر: 67261064 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

استقبال خوب مردم از وام قرض الحسنه بانک ملی ایران؛ آنچه از طرح مهربانی ملی باید بدانید

بانک ملی ایران در راستای حمایت از اقشار مختلف جامعه و ایجاد سهولت دسترسی عموم مردم برای دریافت وام قرض الحسنه و با نرخ ۲ تا ۴ درصدی، اقدام به اجرای طرحی با نام«مهربانی ملی»کرده است که علاقمندان می توانند با مشارکت در این طرح تا سقف سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) وام قرض الحسنه دریافت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این طرح که تا کنون با استقبال خوب قشرهای مختلف جامعه رو به رو شده است، علاقمندان می توانند پس از افتتاح حساب،به صورت غیرحضوری، آخرین نسخه اندروید، ios و PWA اپلیکیشن «بام» را از آدرس https://my.bmi.ir/landing نصب کرده و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

متقاضیان گرامی می توانند برای این کار پس از ورود به سامانه «بام» از قسمت «حساب» وارد «بخش افتتاح حساب» شوند و سپس گزینه نوع حساب (قرض الحسنه_مهربانی) را انتخاب کرده و فرآیند افتتاح حساب خود را تکمیل کنند.

متقاضیان گرامی برای ثبت درخواست وام مهربانی به صورت غیر حضوری و از طریق بام، نیاز دارند تا امضای دیجیتال خود در اپ اندروید و ios را فعالسازی کنند.

همچنین جهت ثبت درخواست، باید یک ماه از افتتاح حساب متقاضی گذشته باشد.

این تسهیلات پس از تکمیل فرآیند پیش بینی شده در طرح،در عرض ۴ ساعت به حساب مشتریان واریز می شود.

در این طرح وام قرض الحسنه با احتساب میانگین کارکرد حساب از یک تا ۱۲ ماه و تنها با یک ضامن معتبر پرداخت می شود.

بازپرداخت این وام نیز متغییر و تا سقف ۶۰ ماه در نظر گرفته شده است.

یکی از جذابیت های این طرح این است که امکان انتقال امتیاز آن به اعضای درجه یک خانواده وجود دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب نسبت به این کار اقدام کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما