شناسهٔ خبر: 67260903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

افتخارآفرینی بوکسورهای خوزستانی در مسابقات کشوری

اهواز - ایرنا - رییس هیات بوکس خوزستان گفت: بوکسورهای استان در رقابت‌های کشوری موفق به کسب چندین مدال شدند.

صاحب‌خبر -

حمید زنگنه‌منش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این پیکارها به مناسبت شهادت سیدابراهیم رییسی و همراهانش از روز ۲۶ خردادماه به مدت پنج روز در سالن شهید افراسیابی برگزار شد و ورزشکاران خوزستانی موفق به کسب یک نشان طلا و ۲ نقره شدند.

وی با اشاره به حضور پنج بوکسور از خوزستان در این رقابت‌ها افزود: در وزن ۶۳ کیلوگرم این مسابقات، اشکان رضایی با غلبه بر تمام حریفان خود موفق به کسب نشان طلا شد همچنین حسین عسکری در وزن ۵۱ کیلوگرم و حسین عسکری‌ و ظهرالدین سراج در وزن ۹۲+ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند.

رییس هیات بوکس خوزستان در خصوص عملکرد ورزشکاران استان در این مسابقات گفت: از پنج ورزشکار استان سه نفر موفق به حضور در بازی نهایی شدند که برای ما نتیجه قابل قبولی است.

وی با اشاره به موفقیت های استان در چند سال اخیر بیان کرد: یکی از برنامه های ما در سال جاری، استعدادیابی و توسعه این رشته در سطح استان است و برگزاری مسابقات رده های پایه از دیگر برنامه‌های هیات به شمار می رود.

زنگنه‌منش گفت: با توجه به وجود صنایع و ارگان‌های مختلف در استان، انتظار می رود با حمایت بیشتر از رشته بوکس، شاهد موفقیت‌های روزافزون ورزشکاران استان باشیم.

بر اساس این گزارش بوکس خوزستان از دیرباز تاکنون جزو برترین های ایران بوده و بوکسورهای خوزستانی همواره در تیم۲های ملی حضور دارند.

نظر شما