شناسهٔ خبر: 67260420 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در دیدار با رئیس دیوان عالی روسیه؛

منتظری: کشور‌های عضو بریکس، واکنش شایسته‌ای به جنایات رژیم صهیونیستی نشان دهند

رییس دیوان عالی کشور در دیدار با رئیس دیوان عالی روسیه بر تعمیق و توسعه هرچه بیشتر روابط قضایی و حقوقی بین دو کشور تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

 حجت الاسلام والمسلمین "محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عالی که به منظور شرکت در نشست روسای دیوان‌های عالی کشور‌های عضو بریکس به روسیه سفر کرده است، عصر روز سه شنبه با خانم ایرینا پادنوساوا، رئیس دیوان عالی فدراسیون روسیه دیدار و پیرامون همکاری‌های قضایی و حقوقی بین دو کشور گفتگو کرد.

 منتظری در این ملاقات روابط ایران و روسیه را راهبردی خواند و اظهار داشت: رهبران دو کشور بر تعمیق و توسعه هرچه بیشتر روابط به خصوص روابط قضایی و حقوقی تاکید دارند.

رئیس دیوان عالی، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، قتل عام و جنایت صورت گرفته در هشت ماه اخیر توسط رژیم اشغالگر قدس را بی سابقه خواند و ابراز امیدواری کرد که کشور‌های عضو بریکس، واکنش شایسته‌ای به این جنایات رژیم صهیونیستی نشان دهند.

رئیس دیوان عالی روسیه نیز با تسلیت شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان، نشست مقامات عالی قضایی بریکس را محل خوبی برای افشای جنایات اسرائیل خواند.

 وی ابراز امیدواری کرد که روابط ایران و روسیه در حوزه حقوقی و قضایی روز به روز توسعه یابد.

نشست روسای دیوان‌های عالی کشور‌های بریکس، امروز در شهر سوچی برگزار و راه‌های همکاری‌های قضایی بین کشور‌های عضو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما