شناسهٔ خبر: 67259231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سلایق مختلف همواره پای نظام و انقلاب اسلامی هستند

استاندار یزد: همه احزاب باید کمک کنند تا رخداد مهم پیش رو باشکوه برگزار شود.

صاحب‌خبر -

سلایق مختلف همواره پای نظام و انقلاب اسلامی هستندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مهران فاطمی در جمع نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی یزد گفت: هم‌اکنون همه سسلایق در عرصه انتخابات دارای نماینده و نامزد هستند و این زمینه مناسب برای حضور و مشارکت پرشور مردم را فراهم کرده است.

وی از فعالیت احزاب استان قدردانی کرد و ادامه داد: سلایق مختلف همواره پای نظام و انقلاب اسلامی هستند و باید برای امیدآفرینی و اعتماد بخشی در جامعه تلاش کنند.

استاندار یزد تصریح کرد: برگزاری انتخابات سالم و پرشور، آبروی نظام مقدس اسلامی است و همه احزاب باید کمک کنند تا رخداد مهم پیش رو باشکوه برگزار شود.

وی افزود: وجود رقابت بین نامزد‌های انتخابات زمینه ساز حضوری پرشور در این عرصه است و شاهد تحقق اهداف نظام اسلامی خواهیم بود.

فاطمی خاطرنشان ساخت: انتظار داریم همه احزاب در این مدت باقیمانده از مرکز استان تا دورترین مناطق روستایی به تبلیغ و تبیین انتخابات پرداخته واقعیت‌ها را در اوج اخلاق و ادب و با سعه صدر بیان کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات صحنه رقابت است، گفت: باید موضوع انتخابات را به شیوه مناسب دنبال کنیم و ما هم به لحاظ قانونی و شرعی و دینی مجاز نیستیم له یا علیه کسی صحبت کنیم.

فاطمی تصریح کرد: ایجاد زمینه لازم مشارکت همه در انتخابات پیش رو خیلی مهم است و احزاب و ستاد‌های انتخاباتی باید در این خصوص تلاش کنند.

نظر شما