شناسهٔ خبر: 67260365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اهمیت همکاری احزاب در برگزاری باشکوه انتخابات

استاندار یزد با اشاره به اهمیت انتخابات باشکوه و مشارکت بالای مردم گفت: همه احزاب برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم باید همکاری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مهران فاطمی صبح امروز در جمع نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی این استان، بر لزوم همکاری همه سلایق سیاسی برای برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم تاکید کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون همه سلایق در عرصه انتخابات دارای نماینده و نامزد هستند و این زمینه مناسب برای حضور و مشارکت پرشور مردم را فراهم کرده است.

استاندار یزد از تلاش‌ها و فعالیت‌های احزاب استان قدردانی کرد و افزود: سلایق مختلف همواره پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و باید برای امیدآفرینی و اعتمادبخشی در جامعه تلاش کنند.

وی بر این نکته تاکید کرد که برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، آبروی نظام مقدس اسلامی است و همه احزاب باید در این راستا همکاری کنند تا شاهد تحقق این موضوع مهم باشیم.

فاطمی ادامه داد: وجود رقابت بین نامزدهای انتخابات زمینه‌ساز حضوری پرشور در این عرصه است و شاهد تحقق اهداف نظام اسلامی خواهیم بود.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود همه احزاب در مدت باقیمانده تا انتخابات، از مرکز استان تا دورترین مناطق روستایی، به تبلیغ و تبیین انتخابات بپردازند و واقعیت‌ها را با رعایت اخلاق و ادب بیان کنند.

استاندار یزد با تاکید بر اهمیت انتخابات به‌عنوان صحنه رقابت سالم، افزود: ما باید موضوع انتخابات را به شیوه مناسب دنبال کنیم و به لحاظ قانونی و شرعی و دینی مجاز نیستیم له یا علیه کسی صحبت کنیم.

فاطمی همچنین با بیان اینکه ایجاد زمینه لازم برای مشارکت همه در انتخابات پیش رو بسیار مهم است و احزاب و ستادهای انتخاباتی باید در این خصوص تلاش کنند، خواستار همکاری و همدلی همه نیروهای سیاسی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و موفق شد.

انتهای پیام/781/.

نظر شما