شناسهٔ خبر: 67258820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

مردم نیاز به هوای تازه دارند/ پزشکیان تازه نفس است و سابقه پاکی دارد

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛ رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در هرمزگان گفت: مردم در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند. زیرا مردم ما به هوای تازه نیاز دارند و انتخاب دکتر پزشکیان با سابقه پاک و صداقت ایشان می‌تواند گزینه بهتری نسبت به سایرین باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، محمد ذاکری، با اشاره به اهمیت انتخابات و نقش اساسی مردم در تعیین سرنوشت کشور، بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران نماد جمهوریت است. مشارکت مردم  حق طبیعی و قانونی آنان است.

وی ادامه داد: مردم باید از حق خود استفاده کنند و در سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند. مردم نباید بگذارند که دیگران از این موضوع استفاده کنند و به جای آنها تصمیم بگیرند.

زاکری با اشاره به مشکلات و گلایه‌های موجود، تصریح کرد: همه می‌دانیم مشکلات زیادی در کشور وجود دارد. اما عدم مشارکت در انتخابات به این موضوعات دامن می‌زند و وضع را بدتر می‌کند. انتخابات به عنوان یکی از سرنوشت سازترین موضوعات کشور، می‌تواند شروع کننده تحولات و تغییرات باشد.

وی با اشاره به شش گزینه موجود در انتخابات، تأکید کرد: همه گزینه‌ها مورد تایید شورای نگهبان هستند و مردم این حق را دارند که به هر کدام از کاندیدها بر اساس اندیشه و دیدگاه سیاسی خود رای بدهند.

زاکری ضمن احترام به سایر نامزدها، دکتر پزشکیان را نامزد برجسته و گزینه مناسب انتخابات معرفی کرد و گفت: ایشان دارای سلامت و صداقت هستند. از ویژگی‌هایی که ایشان را متمایز می‌کند تازه نفس بودن ایشان است. جامعه نیاز به هوای تازه دارد و چه کسی بهتر از ایشان که سابقه‌ای پاک و با صداقت دارند.

وی اضافه کرد: مشارکت بالا در انتخابات به نفع نظام و مردم است. مردم با حضور خود در انتخابات و مشارکت پرشور نشان می‌دهند که آینده و سرنوشت کشورشان دارای اهمیت است.

زاکری همچنین بیان کرد: امروزه یکی از مهم‌ترین آفت‌ها و آسیب‌های جامعه، عدم صداقت است. دکتر مسعود پزشکیان به عنوان فردی صادق و تازه نفس، با ویژگی‌هایی خود می‌تواند باعث جذب مردم و مشارکت بالا در رقابتی سالم باشد.

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در هرمزگان، اضافه کرد: از تمامی اقشار و صنوف، به ویژه طبقه کارگر، برای حمایت از دکتر پزشکیان تشکر می‌کنم. امیدوارم با انتخاب ایشان شرایط بهتری برای مردم و کارگران فراهم شود.

او همچنین به افتتاح ستاد کارگری دکتر مسعود پزشکیان در استان هرمزگان اشاره کرد.

mp4
انتهای پیام/

نظر شما