شناسهٔ خبر: 67258673 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در ویژه برنامه فوتبالی؛

کتابخوانی در حاشیه یورو ۲۴/ پای کتاب به یورو ۲۴ هم باز شد! + ویدیو

در برنامه مربوط به مسابقات یورو ۲۴، بخش‌هایی از کتاب «مردان فوتبال: تک نگاری‌ها» خوانده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا برای اولین‌بار در حاشیه یک برنامه فوتبالی، مجری‌های این برنامه بخش‌هایی از یک کتاب را برای مخاطبان خواندند. این اتفاق در بخشی از برنامه یورو ۲۴ آپارات اسپرت، رخ داد و دو مجری برنامه یعنی مریم ماهور و نوید استادرحیمی، برای دقایقی جو فوتبالی این برنامه را با خواندن قسمتی از کتاب «پیراهن‌های همیشه»، نوشته حمیدرضا صدر ادامه دادند.

این کتاب با عنوان فرعی «مردان فوتبال: تک نگاری‌ها»، همانطور که از اسم آن نیز پیداست، تک‌نگاری‌هایی از ستارگان کهن و نو در دنیای هیجان‌انگیز فوتبال را ارائه کرده است. خیل کثیری از طرفداران فوتبال با لحن جذاب و روایت پرهیجان حمیدرضا صدر به عنوان منتقد فوتبالی آشنا هستند و این لحن مهیج، در کتاب «پیراهن های همیشه» نیز به چشم می‌خورد. هر فصل از این کتاب، به ستاره‌ای درخشان در آسمان این ورزش پرطرفدار می‌پردازد.

نام افراد سرشناس زیادی در کتاب «پیراهن‌های همیشه» با تک نگاری‌های این منتقد فوتبالی ثبت شده که از قدیمیان این رشته ورزشی مانند جوزبه مئاتزا، آلفردو دی استفانو، پله و یوهان کرایف گرفته تا جدیدترین چهره‌های درخشان فوتبالی نظیر زلاتان ایبراهیموویچ، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و… را در برمی‌گیرند.

نظر شما