شناسهٔ خبر: 67258517 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سناتور آمریکایی: واشنگتن از نفوذ خود برای پایان جنگ غزه استفاده کند

برنی سندرز سناتور مستقل ایالت ورمونت در پیامی تاکید کرد که واشنگتن باید از نفوذ خود برای پایان دادن به جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه غزه استفاده کند.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: سندرز در پیامی در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق)، نوشت: واشنگتن باید از هرگونه کمک نظامی تهاجمی به (رژیم) اسرائیل خودداری کند.

وی افزود: من از دولت جو بایدن می‌خواهم که از بنیامین نتانیاهو بخواهد تا کمک‌های ارسالی برای مردم بی دفاع غزه را بدون محدودیت بفرستد.

سناتور مستقل سنای آمریکا در ادامه با بیان اینکه کابینه نتانیاهو زیرساخت‌های غزه از جمله شبکه‌های آب و فاضلاب را ویران کرده است، گفت: ایالات متحده نباید به افرادی که از گرسنگی کودکان به عنوان سلاح جنگی استفاده می‌کنند، احترام بگذارد.

سندرز در ادامه این پیام خود، نوشت: من همچنین از دولت بایدن می‌خواهم که از نتانیاهو بخواهد کشتار فلسطینی‌ها در کرانه باختری را متوقف کند و گام‌هایی را در جهت راه حل دو دولتی بردارد.

وی همچنین با تاکید براینکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی کار خود را وقف تضعیف چشم انداز دستیابی به راه حل دو دولتی و صلح پایدار کرده است، گفت: آمار بالای تلفات و حجم وسیع خرابی‌ها درک اینکه چرا نتانیاهو به جنایات جنگی متهم شده است را آسان می‌کند.

نظر شما