شناسهٔ خبر: 67258384 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی | لینک خبر

مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش کارگری کردستان برگزار شد | وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، «امید جواندل» هدف از ایجاد ورزش کارگری را ایجاد نشاط، تندرستی و امید آفرینی در میان جامعه کار و تولید خواند.

وی با بیان اینکه در سطح ملی تعامل بسیار مناسبی با وزارت ورزش و جوانان داریم، اظهار کرد:  ۳۰ انجمن ورزش کارگری در راستای هیات های ورزش و جوانان فعالیت ورزشی دارند.

جواندل با اشاره به استعدادهای جوانان کردستانی به ویژه کارگران ورزشکار این استان، خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه کمی که هیات ورزش کارگری کردستان در سال گذاشته داشته، اما با تلاش های هیات ورزش کارگری و جوانان مستعد و با انگیزه کردستانی این استان توانسته در ردیف استان های برتر در حوزه ورزش کارگری قرار گیرد.

نایب رییس فدراسیون ورزش کارگری کشور با بیان اینکه ورزش کارگری نیازمند حمایت و پشتیبانی کارخانجات و واحد های تولیدی و صنعتی است، از مدیر کل ورزش و جوانان خواست ورزش کارگری به صورت ویژه در پرداخت بودجه دیده شود.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان نیز در این مجمع کارگران را نیرو های مولد اقتصادی و جزو زحمتکش ترین اقشار جامعه خواند و با بیان اینکه هر کاری برای این قشر انجام شود به رونق تولید و شکوفایی اقتصادی در کشور کمک شده است، تصریح کرد:  در اعتبارات ریالی و غیر نقدی هیات ورزش کارگری را ویژه مد نظر قرار می دهیم.

غلام ویسی حمایت کارخانجات و واحد های تولیدی را در پشتیبانی و حمایت از ورزش کارگری ضروری خواند و با تقدیر از هیات ورزش کارگری استان، استفاده از ظرفیت بنگاه های کوچک اقتصادی برای کمک به توسعه ورزش کارگری را توصیه کرد.

فاتح بدری رئیس هیات ورزش کارگری کردستان نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد هیات در سال گذشته، به استعدادهای جوانان کردستانی اشاره کرد و با بیان اینکه افتخارات بسیاری در هیات ورزش کارگری استان با وجود این استعداد ها به دست آمده است، بیان کرد: تامین مالی برای مسابقات و اعزام ها، از عمده ترین مشکلات پیش روی هیات ورزش کارگری استان است.

بدری با قدردانی از اداره کل ورزش و جوانان در حمایت و پشتیبانی از هیات ورزش کارگری استان، خواستار ردیف اعتباری برای ورزش کارگری کردستان شد و با بیان اینکه استان کردستان ظرفیت میزبانی مسابقات کشوری ورزش کارگری را دارد، تصریح کرد: با همکاری فدراسیون ورزش کارگری و اداره کل ورزش و جوانان استان و حمایت کارخانجات و واحد های تولیدی، در سال جاری مسابقات کشوری دو صحرانورد در مریوان و مسابقات قهرمانی داژبال کارگران در بخش آقایان و بانوان در کردستان برگزار خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مجمع لوح تقدیر رئیس فدراسیون ورزش کارگری کشور به مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان استان اهدا شد.


نظر شما