شناسهٔ خبر: 67258297 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی:

نتانیاهو مسئول خطرناک‌ترین شکست امنیتی اسرائیل است

موشه یعلون وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گفت که بنیامین نتانیاهو مسئول خطرناک ترین شکست امنیتی این رژیم است.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: یعلون در جریان تظاهراتی در مقابل پارلمان رژیم صهیونیستی در حالی که تظاهرات کنندگان خواستار برگزاری فوری انتخابات شدند، گفت که کابینه فاسد هنوز مشخص نکرده است که هدف از جنگ در غزه چیست.

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی همچنین در جریان این تظاهرات به بنیامین نتانیاهو حمله کرد و خطاب به او، افزود: شما مسئول اصلی خطرناک ترین شکست امنیتی در تاریخ (رژیم) اسرائیل هستید.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (پانزدهم مهر ماه ۱۴۰۲)، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، با حمایت آمریکا و برخی از کشورهای غربی، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران وحشیانه این منطقه است.

پس از گذشت بیش از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

نظر شما