شناسهٔ خبر: 67258127 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آزادسازی ۷۰ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان کرمان

معاون دادگستری کرمان از آزادسازی ۷۰ زندانی جرایم غیرعمد به بر‌کت عید غدیر خم و به‌مناسبت هفته قوه قضائیه از زندان‌های استان کرمان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدباقر اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهیدان والامقام هفتم تیر و با تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار داشت: اول تا هفتم تیرماه هفته قوه قضائیه است و امسال به دلیل تعطیلی‌ها و برنامه‌های زیادی که در این هفته وجود داشت از امروز به استقبال هفته قوه قضائیه رفتیم.

وی از آغاز برنامه‌های هفته قوه قضائیه در استان کرمان از صبح امروز با گلباران قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای کرمان خبر داد و گفت: به‌مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضائیه، تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان انجام شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کرمان، افزود: این آیین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی‌، رئیس کل دادگستری استان، بخشی، دادستان کرمان، سردار نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان، سردار فرشید، فرمانده انتظامی استان، معاونان استاندار، اعضای شورای قضایی کرمان، جمعی از مسئولین عالی استان و قضات و کارمندان دستگاه قضایی استان همراه بود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام در استان کرمان، بیان کرد: همایش محوری قوه قضائیه در استان ساعت 8 صبح فردا در تالار برق برگزار می‌شود و در این همایش تجلیل از قضات و کارمندان نمونه و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در برنامه است.

اسلامی از برگزاری مصاحبه‌های مطبوعاتی و جلسات تبیینی در مساجد و بقاء متبرکه و دانشگاه‌ها با حضور مقامات قضایی استان خبر داد و گفت: در این جلسات که با نخبگان حوزه و دانشگاه و سایر اقشار جامعه برگزار می‌شود دستاوردهای نظام قضایی برای اقشار مختلف جامعه تبیین خواهد شد.

وی با بیان اینکه به مناسبت عید غدیر خم که با هفته مقارن شده گردهمایی خانوادگی و جشن بزرگ خانوادگی دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه برگزار می‌شود، افزود: سرکشی قضات سراسر استان از زندان‌ها و آزادسازی 70 زندانی جرایم غیرعمد به بر‌کت عید غدیر خم نیز در برنامه است.

انتهای پیام/511/

نظر شما