شناسهٔ خبر: 67257973 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تشکیل هفت پرونده تعزیری برای فروشندگان لباس دست دوم در مشهد

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: هفت پرونده تعزیری برای فروشندگان لباس‌های دست دوم (تاناکورا یا مستعمل) به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

محسن صیادی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در ۱۰ روز گذشته با بازرسی‌های انجام شده مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد در قالب گشت مشترک با سایر دستگاه‌های نظارتی ذیربط، متخلفان در حوزه فروش لباس‌های دست دوم در مشهد شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: در این زمینه هفت پرونده تعزیری برای این فروشندگان متخلف به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال تشکیل و با یک واحد صنفی در محدوده قاسم آباد نیز برخورد قانونی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: از ابتدای امسال در سطح شهر مشهد از ۹۸ واحد صنفی شناسایی شده ۲۰ واحد، روند مذکور را اصلاح کردند و به جای فروش لباس آلوده و دست دوم، لباس نو را در فروشگاه‌های خود عرضه می‌کنند.

صیادی افزود: کالا‌های دست دوم، مستعمل و غیر بهداشتی است، بنابراین ورود و عرضه آنها نیز ممنوع است و این واحد‌های صنفی به هیچ عنوان مجوز فعالیت ندارند ضمن این که این فروشندگان لباس‌های دست دوم را با قیمت‌های خیلی ارزان می‌خرند و با هر قیمتی به فروش می‌رسانند.

نظر شما