شناسهٔ خبر: 67257940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سعید جلیلی اهل مراجعه به مردم، معتقد، جهادی و انقلابی است

رحیم نوعی‌اقدم با بیان اینکه باید برای شناخت و آگاه‌سازی رأی‌دهندگان در زمینه معیارهای انتخاب نامزد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری، مردم را راهنمایی کرد، گفت: سعید جلیلی اهل مراجعه به مردم، معتقد، جهادی و انقلابی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، رحیم نوعی‌اقدم شامگاه گذشته در اجتماع حامیان سعید جلیلی در مسجد الزهرا(س) سمنان اظهار داشت: منشور حکمرانی اخلاقی دولت سعید جلیلی در قالب 15 بند تدوین شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین شاخصه‌ها و موارد مورد توجه در این منشور اخلاقی تصریح کرد: خدامحوری و تقوا، حفظ وحدت، حفظ حریم خصوصی افراد، امانت‌داری، صداقت، مسئولیت‌پذیری، تواضع دولتمردان، قناعت، شکیبایی و حفظ انسجام ملی از جمله مواردی است که در این منشور اخلاقی به آن توجه شده است.

مسئول ستادهای مردمی سعید جلیلی با اشاره به مهم‌ترین ویژگی‌های این کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره یاست جمهوری عنوان کرد: سعید جلیلی اهل مراجعه به مردم، معتقد، جهادی و انقلابی است.

نوعی اقدم با اشاره به رویکرد سعید جلیلی در حوزه توجه به شرکت‌های دانش‌بنیان عنوان کرد: جلیلی به طور حتم در صورت پیروزی در انتخابات، به نخبگان فعال در دانش‌بنیان‌ها و دانشگاه‌ها مسئولیت می‌دهد.

وی با بیان اینکه آگاه کردن جامعه برای انتخاب نامزد اصلح، مصداق "روشنگری بصیرتی" است، گفت: باید برای شناخت و آگاه‌سازی رأی‌دهندگان در زمینه معیارهای انتخاب نامزد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری، مردم را راهنمایی کرد.

مسئول ستادهای مردمی سعید جلیلی با بیان اینکه نامزد اصلح باید در مسیر خدا و شهدا گام بردارد، خاطرنشان کرد: به طور حتم نامزد اصلح به انقلاب اسلامی معتقد بوده و به فکر معیشت، اقتصاد و رشد و تعالی کشور و جامعه است.

نوعی اقدم با انتقاد تلویحی از سیاست‌های دولت یازدهم و دوازدهم حسن روحانی تصریح کرد: باید در بین نامزدهای انتخاباتی فرد اصلح را انتخاب کرد که از دشمن، کدخدا درست نکند.

وی ضمن ابراز تأسف و تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان وی، این سانحه و شهادت رئیس‌جمهور شهید را برای مردم و کشور "غافلگیرکننده" دانست و افزود: پاداش انسان‌های نیک، شهادت است.

آخرین اخبار ریاست جمهوری 1403 در استانها , سعید جلیلی , آخرین اخبار ریاست جمهوری 1403 در استانها , سعید جلیلی , آخرین اخبار ریاست جمهوری 1403 در استانها , سعید جلیلی , آخرین اخبار ریاست جمهوری 1403 در استانها , سعید جلیلی , آخرین اخبار ریاست جمهوری 1403 در استانها , سعید جلیلی , آخرین اخبار ریاست جمهوری 1403 در استانها , سعید جلیلی ,

انتهای پیام/363/

نظر شما