شناسهٔ خبر: 67257786 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر در ایجرود فراخوان داد

زنجان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت عید غدیر خم؛ مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر در ایجرود برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

اصغر حاج علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت تبیین غدیر در جامعه برنامه‌های متنوع فرهنگی به صورت مستقل و با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی در استان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: کارگاه آموزشی، برگزاری همایش‌های مختلف در سراسر استان، پخش مستقیم برنامه‌ها در شبکه‌های اجتماعی، دیدار و تکریم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اجرای گروه‌های موسیقی و نغمات از برنامه‌هایی است که در شهرستان‌های مختلف در حال اجراست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برگزاری نشست‌های گفتمانی و اندیشه‌ای به منظور شناخت بهتر فرهنگ غدیر و قربان بخشی از این برنامه‌ها است که کمک می‌کند جامعه مخصوصاً نسل جوان و نوجوانان ما با این فرهنگ بیشتر آشنا شوند.

علی اکبری افزود: همچنین به مناسبت دهه امامت و ولایت مسابقه کتابخوانی با موضوع غدیر، نقاشی برای کودکان زیر هفت سال، داستان کوتاه و دلنوشته همچنین قصه گویی پدران و مادران برای کودکان زیر هفت سال برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین به صورت ویژه در شهرستان ایجرود مسابقه کتابخوانی شمیم ولایت با همکاری کتابخانه‌های عمومی ویژه عموم شهروندان برگزار می‌شود که مهلت شرکت در این مسابقه تا ۶ تیرماه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌های فرهنگی تبیین اهمیت غدیر در جامعه اسلامی و رفع شبهات مربوطه است.

نظر شما