شناسهٔ خبر: 67257740 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان شمالی:

ایثارگران اهل سنت نشان دادند که به آرمان‌های انقلاب وفادارند

محمدزاده گفت: برای آنهایی که ذره‌ای صاحب وجدان باشند، مبرهن و آشکار است که دشمن واقعاً در حق ملت ایران جفا می‌کند. اما تا خون در رگ ملت ایران اعم از شیعه و سنی، اقوام و مذاهب مختلف کشور است همیشه در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیرو آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (چهارشنبه) «قاسم محمدزاده» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان شمالی ضمن دیدار با خانواده شهید «بیک مراد بهادری» از شهدای اهل سنت استان، اظهار داشت: شهدا و ایثارگران جامعه اهل سنت نشان داده‌اند نه تنها به کشور خود علاقمند هستند بلکه به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی نیز وفادارند.

وی پس از این دیدار، با حضور در منزل جانباز آزاده اهل سنت «امان مراد کوهی»، افزود: قطعاً وفاداری به راه شهدایی که جان دادند تا اسلام احیاء شود بر همه ما واجب است و باید راه آنها را ادامه دهیم. از انقلاب اسلامی ایران و تمامیت عرضی کشور دفاع کنیم و برای اینکه بتوانیم در این مسیر پر پیچ و خم مقابل همه ایادی استکبار جهانی بایستیم باید پیرو ولایت فقیه باشیم؛ توصیه‌ای که اکثریت قریب به اتفاق شهدای اهل سنت و تشیع نیز بر آن تأکید دارند.

محمدزاده در ادامه گفت: برای آنهایی که ذره‌ای صاحب وجدان باشند، مبرهن و آشکار است که دشمن واقعاً در حق ملت ایران جفا می‌کند. اما تا خون در رگ ملت ایران اعم از شیعه و سنی، اقوام و مذاهب مختلف کشور است همیشه در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی و پیرو آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما