شناسهٔ خبر: 67257552 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

تلاش برای محدود کردن صادرات نفت روسیه

مروری بر اخبار اقتصادی جهان نشان می دهد که چین نگران رشد اقتصادی خود است و هرچه از بازار مسکن حمایت می کند این صنعت رشد نمی کند. در خبری دیگر مشخص شد که کشورهای حوزه بالتیک در تلاش برای محدود کردن صادرات نفت روسیه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین ،مروری بر اخبار اقتصادی جهان نشان می دهد که چین نگران رشد اقتصادی خود است و هرچه از بازار مسکن حمایت می کند این صنعت رشد نمی کند. در خبری دیگر مشخص شد که کشور های حوزه بالتیک در تلاش برای محدود کردن صادرات نفت روسیه هستند .

مقابله دانمارک با ناوگان ارواح روسیه

دانمارک و سایر کشورهای حاشیه دریای بالتیک در اتحادیه اروپا، به‌دنبال راه‌هایی برای محدود کردن تردد نفتکش‌های روسیه هستند که تحت عنوان ناوگان ارواح، نفت روسیه را صادر می‌کنند.

ناامیدی از رشد اقتصادی چین

تولید صنعتی چین درماه می‌از انتظارات عقب ماند. آمارها نشان می‌دهد با وجود حمایت‌های سیاسی که از بخش مسکن به‌عنوان پیشران اقتصادی چین انجام شده، هیچ نشانه‌ای از رشد در این بخش وجود ندارد.

صادرات نفت عراق به آمریکا تقریبا دو برابر شد

آمارهای منتشر شده از سوی سازمان اطلاعات انرژی آمریکا نشان می‌دهد صادرات روزانه نفت عراق به آمریکا دو برابر شده و فقط طی یک هفته گذشته بیش از۱۰۰هزار بشکه در روز افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید

ارزش یورو تضعیف شد

موج‌سواری ترامپ روی هیجان رمزارزها | ایلان ماسک چقدر حقوق می گیرد؟

پیش‌بینی رشد اقتصاد جهان

مؤسسه رتبه‌بندی فیچ پیش‌بینی خود از رشد اقتصادی جهان را در سال‌جاری میلادی به 2.6درصد افزایش داد و اعلام کرد رشد اقتصادی منطقه یورو و آمریکا در سال بعد میلادی 1.5درصد خواهد بود.

بریکس؛ ستونی ضروری در ثبات اقتصاد جهانی

لیو جیانچائو رئیس بخش بین‌الملل حزب کمونیست چین گفت: کشورهای بریکس ستونی ضروری برای ثبات جهانی در دنیای امروز هستند و کشورهای بریکس به‌عنوان نیروی تثبیت‌کننده در دنیای امروز عمل می‌کنند.

افزایش قیمت طلای جهانی

در شرایطی که سرمایه‌گذاران منتظر داده‌های اقتصادی و نظرات مقامات فدرال رزرو در مورد کاهش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا هستند قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی افزایش یافت و به 2320دلار رسید.

نظر شما