شناسهٔ خبر: 67257359 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بمباران چادر آوارگان فلسطینی در رفح

مهر

رژیم صهیونیستی بار دیگر چادر آوارگان فلسطینی در منطقه رفح را بمباران کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، در ادامه توحش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، ارتش این رژیم اقدام به بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در منطقه المواسی در شمال غربی رفح کرد.

بر این اساس، خبرگزاری وفا گزارش داد: درپی بمباران هوایی چادر آوارگان فلسطینی در این منطقه دستکم ۷ نفر کشته و ده‌ها نفر زخمی شدند.

حمله رژیم صهیونیستی به منطقه المواسی در حالی رخ می‌دهد که این رژیم پیش تر آن را به عنوان منطقه امن برای غیرنظامیان آواره فلسطینی معرفی کرده بود. در این حمله چادر آوارگان فلسطینی دچار حریق شد.

خبرگزاری وفا از حمله ارتش صهیونیستی به چادر آوارگان در جنوب غربی شهر خان یونس نیز خبر داد که تاکنون آماری از تلفات این حمله منتشر نشده است.

منابع محلی اعلام کردند حمله هوایی به خانه‌ای در شمال غزه دستکم ۶ کشته که شامل زنان و کودکان می‌شود، برجای گذاشت. این در حالی است که نیروی دریایی رژیم صهیونیستی اقدام به گشودن آتش سنگین بر غرب غزه کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از ماه مِی تاکنون تمامی مناطق غزه را آماج حملات گسترده زمینی، هوایی، و دریایی خود قرار داده و تلفات سنگینی بر غیرنظامیان وارد ساخته است. نهادهای بشردوستانه می‌گویند اکنون هیچ منطقه امنی در غزه برای غیرنظامیان به منظور پناه گرفتن وجود ندارد به طوری که حتی مناطقی که خود صهیونیست‌ها پیش تر آن را برای غیرنظامیان امن معرفی می‌کنند هدف بمباران قرار می‌گیرد.

نظر شما