شناسهٔ خبر: 67257296 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

حمایت کانون دانش آموختگان دانشگاه امام صادق از قالیباف

کانون دانش آموختگان دانشگاه امام صادق از کاندیداتوری قالیباف حمایت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، کانون دانش آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) طی بیانیه ای از کاندیداتوری محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ان الله یامرکم ان تودوا الامانات الی اهلها
محضر ملت شریف ایران
انتخابات عرصه مشارکت اجتماعی ، وحدت ملی و نشاط عمومی است و همه گروه ها، اصناف، دسته ها، احزاب و کنشگران سیاسی و غیرسیاسی برای ترسیم آینده ای بهتر در آن ایفای نقش می کنند. حضور و فعالیت امیدوارانه در این عرصه از بدیهیات وطن دوستی و علاقه به عزت ملی و اقتدار محور مقاومت آخرالزمانی به رهبری حرم جمهوری اسلامی ایران است.

اما شرایط امروز شرایطی استثنایی، پرالتهاب و تعیین کننده است. از طرفی کشور در فقدان رییس جمهوری مغتنم و مجاهد است، از طرفی دیگر مشکلات معیشتی مردم غیرقابل انکار، منطقه غرب آسیا به رهبری ام القرای مقاومت در حال جنگی همه جانبه با اسرائیل و نهایتا دنیای چند قطبی در حال شک گیری می باشد. بنابراین بهیچ عنوان صحنه ای که با آن مواجه هستیم در طول تاریخ انقلاب مشابه نداشته است. آنچه که بیش و پیش از همه باید مورد توجه قرار گیرد این است که مثل همیشه حضور با شکوه مردم برای حمایت از آرمان های انقلاب اسلامی عامل درهم شکستن همه موانع و دشمنی ها بوده است و این انتخابات نیز تبلور این حمایت مردمی خواهد بود.

بنابراین کانون دانش آموختگان دانشگاه امام صادق (ع) به عنوان فرزندان معنوی و قدیمی مرحوم حضرت آیه الله مهدوی کنی و جمعی از کنشگران متعهد و متخصص نکات زیر را معروض می دارد:

۱. ملت شریف ایران لازم است با درک شرایط امروز جامعه با جدیت در عرصه جهاد تبیین نشان دهند که اولا صحنه انتخابات صحنه آبروی ملی است ثانیا واقعا فرق می کند که چه دولتی سر کار باشد. دولت واداده به کدخدا یا دولت مردمی متکی به خدا.

۲. نخبگان، مومنین، علما، مجربین، کهنه کاران سیاست، تریبون داران و صاحبان قلم همه و همه در آفات تخریب و تهمت و بدگویی هنرمندانه ایفای نقش کنند. جلوی این گناه کبیره که به فرموده رهبری عزت ملی را لکه دار می کند با قاطعیت گرفته و پاکی و تمیزی را به انتخابات بازگردانند.

۳. و اما در رابطه با حمایت از کاندیدای شایسته این دوره.آن چنان که رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام به عنوان آخرین موضع گیری اشاره فرمودند این است که رییس جمهور اولا فعال و پرکار ثانیا آگاه و معتقد به مبانی انقلاب باشد. مجموعه نخبگانی و مجرب دانش آموختگان دانشگاه امام صادق علیه السلام پس از بررسی و توجه به کارنامه کاندیداهای محترم جبهه انقلاب به این نتیجه رسیده اند که جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف از میان دیگر بزرگواران سوابق و کارنامه درخشان تری را از خود بجای گذاشته است. طبق بیانات مقام معظم رهبری در دیدارها و احکام متعدد و پرشمار ایشان به این مدیر محترم جهادی در تواریخ (۳/۳/۱۴۰۲ –۴/۳/۱۴۰۱- ۶/۲/۱۴۰۱ – ۲۳/۱۰/۱۳۹۲ – ۱۵/۷/۱۳۸۳ – ۱۸/۴/۱۳۸۴ – ۸/۴/۱۳۷۹ – ۷/۴/۱۳۷۹ – ۷/۸/۱۳۷۶) و انبوه دیگر از تاییدات و تمجیدات معظم له تمامی صفات یاد شده ایشان بصورت روشن تری نسبت به دیگر اعزه ی کاندیدا در جبهه انقلاب متبلور است.

۴. روشن است که دیکته ننوشته غلط ندارد و محمد باقر قالیباف نیز از این قاعده مستثنی نیست اما تحول بیّن در نیروی هوا فضای سپاه، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، فرماندهی انتظامی کشور، شهرداری تهران و مجلس انقلابی شورای اسلامی مطلبی غیرقابل انکار است و این تجارب ارزشمند از او شخصیتی استثنایی ساخته است. حواشی و اتهامات مربوط به این شخصیت عمدتا ناشی از مقابله و مخالفت دشمن با دستاوردهای انقلاب اسلامی، حسادت نیروهای خسته وبسته و فضاسازی سازماندهی شده کسانی است که امروز محکومیت های متعدد قضایی پیدا کرده اند و باعث سردرگمی بخشی از جریان انقلاب شده اند. این حواشی با عنایت به اینکه در همه پرونده های قضایی باعث تبرئه او و محکومیت مدعی فساد بوده است و همچنین شورای نگهبان صلاحیت او را تایید کرده است باید بعنوان یک بد اخلاقی انتخاباتی که صریحا و قاطعا رهبر انقلاب از آن نهی کردند تلقی گردد.

بنابراین شایسته است جریان دانشگاهی انقلابی با عنایت به شرایط حساس کشور علاوه بر دعوت به حضور پرشور و نشاط در انتخابات داشته باشند از جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف حمایت نمایند.

شاگردان مرحوم آیت الله مهدوی کنی

کانون دانش آموختگان دانشگاه امام صادق (ع)

نظر شما