شناسهٔ خبر: 67257229 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نایب‌رئیس نماوا قصد توهین به همه هنرمندان را نداشت

رئیس اتحادیه رصتا گفت: شانه‌ساز زاده، از یک مورد خاص ناراحت بود و به اشتباه به همه تعمیم داده شد.

صاحب‌خبر -

مهدی شاملو، رئیس اتحادیه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) در پاسخ به جار و جنجالی که محمدحسن شانه‌ساززاده، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره پلتفرم نماوا به پا کرده بود و در مصاحبه‌ای بازیگران و تهیه‌کننده‌های سینمای ایران را به بی‌اخلاقی متهم کرده بود، گفت: ما نمی‌توانیم به صورت مشخص یک جامعه هنری را زیر سوال ببریم. من فکر می‌کنم نظر آقای شانه‌ساززاده این نبود.

شاملو ادامه داد: ایشان می‌خواست مشخصاً از یک مورد خاص صحبت کند، ولی در یک گفت‌وگوی دوستانه اظهاراتش را به همه تعمیم داد. بالاخره اظهاراتش تبعات گسترده‌ای داشت. با شناختی که از آقای شانه‌ساززاده دارم، ایشان انسان فعال و متشخصی است، ولی نباید گفته‌هایش را به همه تعمیم می‌داد. این تعمیم دادن در هر حوزه‌ای تبعات دارد. ایشان سال‌ها عهده‌دار یک شرکت ارائه‌دهنده اینترنت بود. در این حوزه سرمایه‌گذاری اولیه و میزان سود برگشتی مشخص است. اما ممکن است در حوزه فرهنگ سرمایه‌گذاری که انجام می‌دهید، یا قولی که از کسی می‌گیرید، با سرمایه‌ای که بر می‌گردد متفاوت باشد. 

رئیس اتحادیه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) با بیان اینکه حوزه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر حوزه‌ای حساس است، افزود: حتی نخبه‌ترین افراد هم می‌توانند در این حوزه اشتباه کنند. اینجاست که ورود به این حوزه حوصله بیشتری می‌خواهد. پلتفرم‌های بزرگی که به این نقطه رسیدند، هزینه‌های زیادی دادند تا به اینجا رسیدند.

وی با بیان اینکه قطعاً می‌دانم آقای شانه‌ساززاده چنین منظوری نداشتند، افزود: ایشان از یک مورد خاص ناراحت بود و به اشتباه به همه تعمیم داده شد.

خبرنگار: نفیسه خلیلی

نظر شما