شناسهٔ خبر: 67257142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک مدرس حوزه و دانشگاه:

به برکت خون ‌شهدا، مظلومیت فلسطین در صدر اخبار جهان است

دلال آلبوشهبازی

یک مدرس حوزه و دانشگاه گفت: به برکت خون شهدای مظلوم فلسطین، امروز موضوع فلسطین و مظلومیت مردم آن در صدر اخبار جهان قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر علوی‌کیا در گفت‌وگو با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: استکبار جهانی در طول سال‌ها با تمام توان به ویژه توان رسانه‌ای و تبلیغاتی خود تلاش کرد ظلم و کشتاری که به مردم فلسطین وارد کرده بود را حتی از دستورکار جوامع اسلامی خارج کند و فلسطین موضوع اول جهان اسلام نباشد.

وی افزود: به نظر می‌آمد استکبار جهانی در چند سال اخیر در این زمینه موفق بوده است به گونه‌ای که حکام برخی کشورهای مسلمان روابط خود با اسرائیل را عادی‌سازی کردند و ظاهرا مساله فلسطین و مظلومیت مردم آن در حال سپرده شدن به فراموشی بود.

این مدرس حوزه و دانشگاه بیان کرد: به برکت خون شهدای مظلوم فلسطین، امروز موضوع فلسطین و مظلومیت مردم آن در صدر اخبار جهان قرار گرفته است. تا پیش از این با تبلیغات، موضوع فلسطین برای جهان وارونه جلوه داده می‌شد و جای ظالم و مظلوم عوض شده بود به گونه‌ای که فلسطینیان تروریست خوانده می‌شدند و اسرائیل حق داشت به هر شکلی از خود دفاع کند اما امروز پرده‌ها کنار رفته و واقعیت‌های این موضوع نه تنها برای جوامع اسلامی بلکه برای دنیای مشخص شده است.

وی عنوان کرد: می‌بینیم در کشورهایی که دولتمردانشان با پول مالیات مردم، سلاح می‌سازند یا می‌خرند و برای کشتار مردم به اسرائیل تحویل می‌دهند، رسانه‌ها همچنان در خدمت این رژیم منحوس هستند اما افکار عمومی حقایق را بهتر از گذشته متوجه شده است و این موضوع برد بزرگ برای فلسطین و شکست مفتضحانه‌ای برای اسرائیل است.

علوی‌کیا گفت: در حال حاضر همه متفکران عالم می‌بینند که اسرائیلی‌ها با خشونت و جنایت‌های خود هر چه زودتر به ورطه نابودی نزدیک‌تر می‌شوند.

این مدرس حوزه و دانشگاه گفت: مردم فلطسین در محاصره هستند و گرسنگی و تشنگی به آن‌ها تحمیل شده است و از امکانات دیگر هم محروم شده‌اند، اما این مردم مقاوم می‌دانند خون‌بهای عزیزان‌شان، در صدر قرار گرفتن مساله فلسطین است.

وی بیان کرد: اکنون حتی برخی دولت‌های اروپایی، فلسطین را به رسمیت می‌شناسند. همچنان قلوب پاک و بیدار جوانان اروپا، آمریکا و جاهای دیگر در حال رو آوردن به سوی فلسطین و مبارزه با اسرائیل و آمریکا است. برخی از این جوانان بر خلاف این همه تبلیغ علیه اسلام و پیامبر(ص) و قرآن در اروپا و آمریکا، در حال آمدن به سمت اسلام و تشیع هستند. این موضوع به این دلیل است که تنها گروه‌های رسمی و موجود حامی کامل فلسطین در خارج از فلسطین، شیعیان هستند.

انتهای پیام

نظر شما