شناسهٔ خبر: 67257031 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی اعلام کرد

اخذ آرای ریاست جمهوری صرفاً با دو مدرک هویتی

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی درباره مدارک هویتی قابل قبول برای شرکت در انتخابات، گفت: تنها دو مدرک شامل کارت ملی و شناسنامه در این دوره از انتخابات قابل قبول است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی و رئیس ستاد انتخابات استان عصر روز گذشته در نشست با اصحاب رسانه با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: تمام ظرفیت‌ها در راستای برگزاری مشارکت حداکثری در نتخابات پیش رو به کار گرفته شده است.

وی به نقش رسانه‌ها در تشویق و ترغیب به حضور حداکثری اشاره کرد و افزود: همه تلاش‌ها این است که بستر مناسبی برای انتخابات باشکوه فراهم شود و در این میان نقش رسانه در بهره گیری از فضای مجازی بسیار مهم است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی اصحاب رسانه زا سربازان عرصه آگاهی بخشی برشمرد و تصریح کرد: امروز شاهدیم که رسانه‌های بیگانه کوچک‌ترین مشکل را با بزرگنمایی انعکاس می‌دهند و نقش رسانه‌های داخلی در این ایام در آگاهی بخشی و انتقال درست اخبار مهم و تأثیرگذار است.

نظری انتخابات این دوره را انتخابات سرنوشت ساز دانست و گفت: این انتخابات را در شرایطی برگزار می‌کنیم که رئیس جمهور و همراهانش در مسیر خدمت به شهادت رسیدند، مجلس در انتهای کارش بود و رئیس دولت به شهادت رسید ولی با همه اینها با درایت رهبر انقلاب در مسیر انقلاب در حال حرکت هستیم و امروز با دستور رهبر انتخابات برگزار خواهد شد.

وی افزود: یک هزار و ۶۷ صندوق رأی ثابت و سیار در سطح استان برای اخذ آرای پیش بینی شده که از این تعداد ۷۲۳ شعبه ثابت ۳۴۴ سیار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه از این تعداد شعبه ۶۰۶ شهری ۴۶۱ روستایی است، درباره مدارک هویتی قابل قبول برای شرکت در انتخابات، گفت: تنها دو مدرک شامل کارت ملی و شناسنامه در این دوره از انتخابات قابل قبول است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی، امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را چهار مولفه اصلی انتخابات عنوان و تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های انتظامی، نظامی و امنیتی برای برگزاری انتخاباتی با امنیت کامل آماده‌اند و برنامه ریزی لازم برای استفاده از ظرفیت فراجا، سپاه و بسیج به منظور برقراری امنیت در انتخابات انجام شده است.

انتهای پیام/ع.م

نظر شما