شناسهٔ خبر: 67257006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول بسیج دانشجویی لرستان:

شالوده جمهوریت در کشور بر اساس انتخابات محقق می‌شود

ابراهیم شریفی

مسئول بسیج دانشجویی لرستان گفت: شالوده جمهوریت در کشور بر اساس انتخابات محقق می‌شود.

صاحب‌خبر -

محسن کریمی در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: در این مقطع در حال نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی اظهار کرد: مردم‌سالاری و تکیه بر مردم یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی بوده تا جایی که این انقلاب با جنبش‌ها و حرکت‌های مردمی شکل گرفت و از همان ابتدا نیز بر نقش‌آفرینی مردم در این انقلاب تاکید شده است.

این مسئول بیان کرد: شالوده جمهوریت در کشور ما بر اساس انتخابات مختلفی که برگزار می‌کنیم محقق می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: شهید رئیسی الگویی برای همه کسانی است که در اندیشه خدمت به مردم هستند، البته ذات انتخابات در نهایت با پیروزی یک نفر در آخر به نتیجه خواهد رسید و چه بهتر که آن نفر و جریان فکری پشتیبان وی دارای شاخصه‌های اصلح باشد.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان یادآور شد: برای اینکه بتوانیم بهترین قضاوت را بین نامزدهای ریاست جمهوری داشته باشیم می‌بایستی از روش قیاس استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات یک مسئله صرف سیاسی نیست، بلکه یک مسئله اجتماعی و یک تکلیف شرعی است که به وسیله آن می‌توان آینده کشور را خوب ساخت.

کریمی افزود: چهل و پنج سال شور و شعور انتخاباتی، ریشه در مسئولیت پذیری دینی مردم ولایی ایران داشته و عامل اقتدار در برابر دشمنان و زمینه‌ساز مطالبه‌گری حقوق مردم بوده و تکلیف خدمتگزاران را سنگین‌تر می‌کند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشارکت حداکثری ضامن جمهوریت و موجب اقتدار کشور در فضای  داخلی و مجامع بین‌المللی خواهد بود.

مسئول بسیج دانشجویی لرستان با بیان اینکه انتخابات ایران بر پایه مردمی است، افزود: مردم یک بار دیگر با حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ضمن ادای احترام به رئیس جمهور شهیدشان با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا تجدید پیمان کرده و دشمنان کشور و انقلاب را مأیوس خواهند کرد.

کریمی گفت: انتظار می‌رود مردم با دقت نظر خود بتوانند گزینه‌ای را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند که جامعه ایران اسلامی را در همه‌ی ابعاد به سعادت نزدیک‌تر کند.

انتهای پیام

نظر شما