شناسهٔ خبر: 67256989 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ستاد انتخاباتی قالیباف در اردبیل فعال شد

ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سه شنبه شب طی آیینی با حضور جمعی از هواداران و حامیان او در اردبیل گشایش یافت.

صاحب‌خبر -

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اردبیل در آیین افتتاح رسمی ستاد وی در این استان، انتخابات پیش رو را برای ساختن آینده متفاوت بسیار مهم خواند و گفت: انقلاب اسلامی ما از زمان پیروزی تاکنون با ۲ مانع دشمنان خارجی و عوامل داخلی دلبسته به خارج و جریان استکبار رو به رو بوده است.

حجت الاسلام نوروزی، خودتحقیری، بی اعتمادی به جوانان و چشم دوختن به خارج را از جمله موانع داخلی انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: جریان انقلابی اصیل که جنگ را اداره کرده و نظام را تاکنون حفظ کرده، همواره با این موانع رو به رو بوده ولی خود را نباخته و با قدرت ایستاده است.

وی افزود: اکنون وقت انتخاب بین این ۲ جریان است چرا که این جریان‌ها در انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال، نامزد به میدان آورده‌اند.

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اردبیل گفت: اکنون نگاه «نمی‌توانیم و نمی‌شود» در برابر نگاه «می‌توانیم و می‌شود» رو در رو ایستاده و قرار است یکی از میان این ۲ جریان را برای آینده کشور خود انتخاب کنیم.

وی انتخابات را عرصه جنگ اراده‌ها و تصمیمات خواند و افزود: ایران اسلامی با نگاه «می‌توانیم و می‌شود» جریان مقاومت اسلامی را در منطقه راه انداخته و صدور پیام تسلیت برای شهادت آیت الله رییسی از سوی اغلب مقامات و کشورهای جهان، نشان دهنده اقتدار این نگاه در ابعاد بین‌المللی است.

حجت الاسلام نوروزی انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را انتخاب بین دیپلماسی اقتدار و یا دیپلماسی التماس دانست و اظهارکرد: این انتخابات، مسیر ما را برای آینده کشور مشخص خواهد کرد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه، اولویت دادن و اعتماد به جوانان افزود: تنها در این صورت می‌توانیم با هدایت رهبر معظم انقلاب و با ایستادگی در برابر آمریکا و اجانب به قله‌های پیشرفت نزدیک شویم و به فرمایش رهبری چون به قله نزدیک هستیم، دیگر فرصت آزمون و خطا در انتخابات نداریم.

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اردبیل همچنین با بیان اینکه پست ریاست جمهوری عرصه تمرین و کارورزی نیست، گفت: با انتخاب درست باید این منصب را تحویل کسی بدهیم که شعار «می‌توانیم و می‌شود» را محقق کند.

وی با اشاره به اینکه کشور نیازمند رییس جمهور قوی با کارنامه روشن است، ادامه داد: کسی که هیچ برنامه‌‎ای برای انتخابات ریاست جمهوری ندارد، توان رییس جمهور شدن را هم ندارد و نمی‌دانیم با چه هدفی نام نویسی کرده است.

حجت الاسلام نوروزی اضافه کرد: محمدباقر قالیباف با کارنامه روشن در هر منصبی قرار گرفته، تحول آفرین و موفق بوده و با توانمندی و سابقه درخشان، می‌تواند دولت را نیز به خوبی اداره کند.

وی با بیان اینکه برای دفاع از شخص وارد میدان نشده ایم، گفت: ما آمده‌ایم تا به برنامه و سابقه درخشان مدیریتی رای دهیم و از چنین فردی دفاع کنیم.

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اردبیل سرسپردگی به ولایت، داشتن برنامه، گردآوری تیم اجرای قوی، کارنامه و سابقه درخشان و تعهد و پایبندی به راه شهید رییسی را از جمله ویژگی‌های ممتاز قالیباف ذکر کرد و افزود: او می‌تواند کشور را در مسیر رسیدن به قله به خوبی مدیریت کند.

وی همچنین بیان کرد: قالیباف می‌تواند با وجود تحریم، کار کند و کسی که خود را خادم ملت و رهرو شهیدان رییسی و سردار سلیمانی می‌داند، دیگر به عقب بر نمی‌گردد و کشور را به سمت قله‌های پیشرفت هدایت خواهد کرد.

نظر شما