شناسهٔ خبر: 67256792 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

چهره پژمان بازغی و ورود شبکه نسیم به یک برنامه خاص!

مجری سابق «کودک‌شو» در حالی به تلویزیون برگشت که احتمالاً مخاطبان کمتر او را با این چهره دیده بودند و در نوع خودش قابل توجه بود. از طرفی دیگر موضوعی که این برنامه به آن می‌پرداخت در حد آگهی‌های تبلیغاتی و انیمیشن‌های چند دقیقه‌ای خلاصه می‌شد.

صاحب‌خبر -

پژمان بازغی چندی پیش جای خودش را به ملیکا شریفی‌نیا داد و او هم‌اکنون مجری « کودک‌شو » است. در همان روزها او با چهره‌ و فضایی دیگر به «جام‌ آرزوها» رفت و کنارِ او جناب خان قرار گرفت و لحظاتی شاد و مفرح در ایام جام ملت‌های آسیا در شبکه نسیم رقم خورد.

بعد از مدتی که او در تلویزیون سریالی نداشت و در جشنواره فیلم فجر با «بهشت تبهکاران» دیده شد با ظاهری در پشت صندلی اجرای برنامه «با انرژی» قرار گرفت که این نکته را هم به ذهن متبادر می‌کند که به خاطر بازی در سریال تلویزیونی «غریبه» یا اثر نمایشی دیگری با این چهره به آنتن آمده است. 

سریال «غریبه» این روزها به کارگردانی سروش محمدزاده در حال تصویربرداری است، قرار است به یکی از نخبگان حوزه داروسازی بپردازد. پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند. داستان این سریال درباره مصطفی نخبه داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان براساس شواهدی احساس می‌کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، زنده است. مصطفی در جستجوی این راز با داستان‌های تو در تویی مواجه می‌شود

چهره پژمان بازغی و ورود شبکه نسیم به یک برنامه خاص!

اما شبکه نسیم یکی از برنامه‌های تابستانه خودش را با برنامه «با انرژی»‌ آغاز کرده که از شبکه نسیم پخش خواهد شد. شبِ گذشته اولین قسمت آن ساعت 20 روی آنتن شبکه نسیم رفت که البته همزمانی آن با مناظرات تلویزیونی باعث شد کمتر دیده شود. احتمالاً در شب‌های دیگر بیشتر موردنظر قرار خواهد گرفت.

این برنامه در قدمِ اول موضوع جالبی دارد؛ بحث فرهنگسازی مصرف بهینه و صحیح برق و انرژی که بیشتر تلویزیون برای آن آگهی‌های تبلیغاتی یا صرفاً انیمیشن‌های کوتاه چند دقیقه‌ای درنظر می‌گرفت و حالا در مقام یک برنامه سرگرم‌کننده وارد این عرصه شده است. 

این برنامه با حضور ورزشکاران، هنرمندان، نخبگان علمی و مدیران صنعت برق در جهت مصرف بهینه و فرهنگسازی صحیح برق از شبکه نسیم پخش خواهد شد. «با انرژی» در تابستان داغ امسال تمهیداتی را انجام داده است که در 21 هفته تابستان  خانواده‌های خوش مصرف معرفی شوند و با کمک هم بتوانیم در کاهش مصرف برق پیش قدم باشیم.

نظر شما