شناسهٔ خبر: 67274473 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

الهامی:

نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی و اسلامی در ارومیه آغاز به کار کرد

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی از افتتاح نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی و اسلامی به نام گوهرشاد به مدت یک هفته در ارومیه خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، نیر الهامی امروز در آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی اسلامی گوهرشاد با ابراز خرسندی از استقبال تولیدی‌های پوشاک و فروشندگان سراسر کشور از این نمایشگاه اظهار داشت: با وجود اینکه در شهرهای بزرگی همچون تهران و اصفهان نیز این نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود اما تولیدکنندگان در نمایشگاه ارومیه شرکت کرده‌اند و خوشبختانه غرفه‌ها نیز به صورت رایگان در اختیار آنها قرار داده شده تا بتوانند محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه گوهرشاد که از امروز تا پنج تیر به مدت یک هفته برپا شده و مراسم اختتامیه نیز همزمان با عید سعید غدیر خم خواهد بود، تلاش شده تا نمادی از پوشاک ایرانی و اسلامی به نمایش گذارده شود.

مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: مسابقه طراحی و دوخت لباس نیز در این نمایشگاه برپا می‌شود و در این رابطه 6 نفر انتخاب و در روز اختتامیه تجلیل می‌شود و از سوی دیگر غرفه‌داران نمونه نیز مورد تقدیر واقع خواهند شد.

وی بیان کرد: علاوه بر آن در نمایشگاه پوشاک اصیل ایرانی و اسلامی گوهرشاد از جوانان دهه هشتادی و دانش آموزان و دانشجویان فعال استفاده شده است.

الهامی در ادامه با اشاره به خدمات دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: شهید رئیسی در این سه ساله، خدمات ارزنده‌ای برای کشور انجام داد و در حوزه زنان اتفاقات مهمی رخ داد.

وی افزود: در دولت شهید رئیسی زنان عشایر و روستایی و همچنین زمان سرپرست خانواری که عضو کمیته امداد و بهزیستی نبودند بیمه شدند.

الهامی اظهار داشت: مرکز ترک اعتیاد زنان نیز در این دولت در ارومیه راه اندازی شد چون پیش از این بیماران مجبور به عزیمت به استان همجوار برای درمان بودند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: بی‌تردید در این زمینه باید انتخاب درستی داشته و براساس شاخص‌های اعلامی رهبر معظم انقلاب اسلامی، یک فرد لایق و اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما